2014. szeptember 22., hétfő

Süti + szappan = sütiszappan!

Régóta szemezek a csodásnál csodásabb habos szappansütikkel, mindenféle csilivili finomsággal díszítve.... Mondjuk nem a fürdés jutott eszembe róluk, hanem olthatatlan vágyat kezdtem érezni egy habos-krémes után. El is fordítottam a tekintetem, nehogy kísértésbe essek...
De bevallom, most rabul ejtett ez a technika, muszáj volt kipróbálnom. És mivel nem úgy sikerült, ahogy akartam, kénytelen leszek folytatni... A habpisztolyom megadta magát, így egy porcukros zacskóval folytattam a krém adagolását, ám a szappan közben keményedett, nem akarta, amit én akartam. Ezért lett csak pár darab sütiszerű szappanom, a többi díszítése egészen másra emlékeztet.
A gyerekek miatt pedig kénytelen voltam ehető muffint is készíteni.... Nehogy a szappanba harapjanak :)



Nincsenek megjegyzések:

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...