2014. szeptember 14., vasárnap

Vasárnap

Nagyon elhatároztam pedig, hogy rendszeresen fogok írni meg becsülettel közlöm a csütörtöki heti tippeket is, de nem megy... Elkezdődött az iskola. 
Ez a mi esetünkben azt jelenti, hogy két középiskolásunk van, akik bejárnak a suliba, és két alsósunk, akiket én tanítok itthon. Na meg az oviskorú, aki nem jár oviba. 
Szeptember első fele így nagyjából azzal telt, hogy úgy éreztem, ezer helyen kellene lennem egyszerre, papírokat intéztem, tankönyvet kutattam, tárgyaltam, fizettem, a szokásos szeptemberi vírusok áldozatait ápoltam, próbáltam tanítani, tanulni, leckében segíteni, főzni, gluténmentes uzsonnát csomagolni, családi programot csinálni, szeretni, szeretni, szeretni.....
És elfáradtam. Nagyon. Tegnapra engem is ledöntött a lábamról a gyerekek vírusa, és bevallom, jól is esik végre feküdni és olvasni, tévézni, horgolni. A halom el nem végzett házimunka miatti lelkifurdalást igyekszem elnyomni magamban, és csak lustálkodok. Ma. Aztán holnap folytatom a rohanást...


5 megjegyzés:

Vivi írta...

Pihend ki magad, amennyire csak tudod Erika :), mert csak bámulok, hogy mennyi sok dolog van nálatok...Azért az időbeosztásodra kíváncsi lennék :), szeretettel: Vivien

Erika írta...

:) még egy rakás dolgot le se írtam, mikkel telt a ket het... :)))
Írok hamarosan az idobeosztasrol is, hogy alakul, az otthontanulós blogon már elkezdtem a témát. És ígérem, őszinte leszek ;)

Névtelen írta...

Erről az otthontanulásról a régesrégi idők jutnak eszembe,Kisasszonyok és társai......
Ilyet ma lehet,úgy értem jogilag?
Jobbulás,jó horgolást kívánok,szeretettel!

Erika írta...

Szia itt! :))
Igen, olyan mint rég, anya meg a gyerekek egyutt tanulnak, egyutt takarítanak, egyutt főznek, egyutt játszanak :) Ma is lehet, a jog úgy szól, h a szülő dönti el, iskolabajarassal v magántanulóként teljesíti a gyermeke a tankötelezettséget. Vizsgázni járunk, iskolától függ, milyen ritmusban.
Már sokkal jobban vagyok, köszönöm :)

Névtelen írta...

Hát ez nagyon-nagyon tetszik!
Örülök,hogy jobban vagy!♥
Sajnos az én lányom is beleesett.....

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...