2014. szeptember 20., szombat

Gyilkos lettem

Varrógépgyilkos. Június óta vacakol a varrógépem, először elszakadt az ékszíj. Sehol nem kaptam hozzá, egyszer olyat sikerült vennem egy csomó pénzért, ami nem is jó, és számlát sem adtak, így vissza se vették. Én általában így járok.
Aztán sikerült a neten találnom egy hozzávalót, érdekes módon feleannyiért. Egyedül be is szereltem.
Majd tönkrement a pedál. Apa nagyon ügyesen megjavította. Aztán újra. Meg újra.
Közben eltört benne egy fogaskerék. Na ekkor már szerelőre bíztam. A pedált is megjavította. Vissza kellett vinnem hozzá, mert megint nem úgy működött, ahogy kellene.
Végre varrhattam, egy darabig.
Tönkrement a motor.
Barátnőmnél volt egy pótgép, ma annak is leégett a motorja.
Mi a csuda van velem?! Már nem merek semmihez se nyúlni.......

3 megjegyzés:

Pejho írta...

Öööööööö.........

Bozzay Cecilia írta...

Oh, jaj, te szegény. Mit szólt a barátnőd? Kiakadt?

Erika írta...

:) fentebb olvasható a véleménye a dolgok ilyetén állásáról ;)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...