2013. január 28., hétfő

Nem vagyok...


... egy nagy "bloggerina", hol írok, hol nem, hol van olvasóm, hol csend van körülöttem, mégis beszavazott egy kedves barátnőm. Mától indul a verseny, lehet böngészni és tetszést nyilvánítani, kinek melyik a kedvence:) Nekem van egy pár:))
Az én blogomra itt szavazhatsz, egész jó helyen állok, úgy tűnik... egy darabig.

Vegyes érzésekkel indultam, először örültem, jólesett, de aztán látva a felhozatalt, elbizonytalanodtam. Nem a verseny kimenetele aggaszt, sose szoktam izgulni, se vizsgán, se szerepléskor, az esélytelenek nyugalmával indulok neki a megmérettetéseknek:) Inkább a többi résztvevő milyensége zavart... de nem is akarok erről nyilatkozni, nehogy megbántsak valakit, meg ez igazán szubjektív vélemény.
Szóval azzal a lendülettel, ahogy elfogadtam a nevezést és felkerültem a listára, meg is bántam, és úgy gondoltam, nem foglalkozom vele, nem akarom felzaklatni magam ezzel az egésszel. Ám kaptam egy kedves levelet egy olvasótól, és elgondolkodtatott... talán vannak mégis, akik értékelik ezt a kis felületet, egy szeletet a családunkból, a munkáinkból. Hát így már nem is bánom, hátha a listán megtalálnak még páran, akik szívesen visszajárnak olvasgatni néha, és néha hagynak egy-egy kedves üzenetet, ami jókedvre derít és továbblendít:)

6 megjegyzés:

Huszárkriszta írta...

Csak hogy kicsit pozitívabb legyél ! Neked legalább vannak követőid, akik mutatják is másoknak, hogy téged is olvasnak....nekem még idáig sem sikerült eljutnom.
Mindenesetre én szeretettel szavazok !

Névtelen írta...

Erika, soha nem tudhatod, hogy hol szerezhetsz új barátokat, követőket, megrendelőket; igenis mutasd meg magad minél több helyen!
És Hajrá!!
Erzsi

Erika írta...

Kriszta! köszönöm, igazad is van... nagyon nehéz dolga lehet annak, aki most kezd el blogolni, mint Erzsinek is, hiszen a nulláról kell kezdeni az olvasók, stb kiépítését. Amikor elkezdtem, én is így indultam:) kommenteltem mindenfelé, bejelölgettem, stb, stb, és szépen lassan jutottam el oda, ahol most vagyok, bár vannak, akik gyorsabban, óóóriási olvasótáborral, nem tudni, mitől függ ez:) De a fontos, hogy szerintem a munkáid varázslatosak! és tutira mások is látják ezt:)) ne csüggedj, be fog indulni, hidd el:) Erzsinek is alakul, igaz?:)

Ildikó írta...

Szia

Múltkor beszélgettünk a férjemmel a kocsiban, mert bizony ő is találgatott miből fogy 24 hetente. Szóval a kérdés az, hogy honnan szerzed be a lisztet, mert írtad, hogy megőrlitek, de gondolom a takarmányos búza meg az étkezési egészen más.
(hogy milyen bajom van?!)

ildikó

Erika írta...

:)) hamarosan írok ezügyben, mert nem te vagy az egyetlen, aki kérdezte:)

Névtelen írta...

Köszönöm a biztatást, alakulgat, bár nem tudom mihez viszonyítani a statisztikámat... Búza ügyben én is várom az infót, nekem is van egy kis kézimalmom, tehát tudnék őrölni, de olyan gyanakvó vagyok a búzával kapcsolatban a fuzárium botrány óta!!!
Erzsi

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...