2013. január 7., hétfő

Eredményhirdetés!




Nem volt könnyű dolgom... Vajszívem majdnem megint bekavart:) de úgy döntöttem, tartom magam a szabályokhoz és könyörtelen leszek.

Hát lássunk egy kis elemzést:
- teafilter: elég sok fogy nálunk, tekintve, hogy eleve 2 liter teát készítünk egyszerre, ám leginkább szálas teát iszunk
- joghurt, tejföl: ezzel csínján bánunk, joghurtot inkább készítek
- tejesdoboz, kupak: házitejet hordunk...:)
- tojáshéj: ezzel aztán végképp spórolok, rántottát nem szoktunk enni, mert 20 tojás se volna elég:)
- keksz, csoki: hú.... na ez is kevés, kekszet sütünk, csokit ritkán eszünk
- ásványvíz: sose veszek, csak a vendégeknek, ha őket zavarná a csapvíz
- liszt: búzánk van zsákszámra, válogatjuk, őröljük, és mi sütünk kenyeret, péksütit
- margarint sem eszünk évek óta
- stb, stb...

Na eláruljam?
A WC-papír guriga gyűlik nálunk heti min. 24 db! Igeeen.... sajnos. Ezt még nem tudtam kitalálni, mivel helyettesíthetném. 
Rengeteget fogyasztunk, gyors az anyagcserénk is:) egy időben napi 1 tekercs fogyott, de egyszercsak azt vettem észre, hetente veszem a 24-es csomagokat... ha valakinek van jó ötlete, mit tudnánk ezen javítani, szóljon!:))
A gyerekek szokták a gurigákat eljátszani, városkát építenek belőle, karórát készítenek, ékszert, távcsövet, és még sorolhatnám.... fantáziadús ötleteik vannak:)
De amint ígértem, mindenki kap útravalót:) rengeteg jó ötletet gyűjtött össze egy kupacba valaki, mi mindent készíthetünk WC-papír-gurigából, itt. Dekorációtól a hasznos segítségen át ékszertartóig... mindenki talál magénak való ötletet!

És a sorsolás: mindenkit bevettem a kosárkába, aki megemlítette a WC-papírt vagy a gurigát, mert nehéz volt eldöntenem, válaszként írta vagy csak tippelget. 
Így került 10 név a cetlikre:



Összegyűrtem, kosárkába tettem és Barnabás mint független és pártatlan szakemberke, kihúzott egyet:


A nyertes pedig BERGAMOTT! Látod, érdemes volt mégiscsak bizonyítanod, hogy nem vagy robot...:)
Kérlek, írj nekem e-mailt, hogy egyeztessünk! radics.erika76@gmail.com
A meglepiről hamarosan teszek fel képet.

Köszönöm mindenkinek, hogy játszottatok velünk! Gyertek máskor is!:)

12 megjegyzés:

Bergamott írta...

Na hallod :D!

Köszönöm!

Szera írta...

Ha a kedvenc teám a bergamottos? :)

egy anya írta...

Kilyukadt az oldalam mára...Bergamottnak gratulálok! :)
De hogy WCpapírból ennyit elfogyasztotok!!! Hihetetlen!

Erika írta...

Virág, akartalak is kérdezni, ti hogy csináljátok...:)) mert már komolyan azon gondolkodtam, merített papírt készítek:))) titokban múmiásat játszanak a gyerekeim?!

Juccantó írta...

Gratulálok a nyertesnek!!!!

Ildikó írta...

Gratulálok!

Szerintem vegyél másik fajta WC papírt, mert ez durván nagyon sok, nekem is van három fiam (igaz nem öt), Forest-et szoktam venni. - igyekszem akciósan. De azért a 32 db-os elég másfél-két hónapra.

Ildikó

sandorne0824 írta...

Gratulálok a nyertesnek!Nálunk is elfogy 1 guriga naponta,3-an vagyunk.
Van olyan fajta ami annyira vékony rossz minőségű.Sokszor van hogy előnybe részesítjük a konyhai papír törlőt,Pl.a Syndi márkájút.

Mariann írta...

Szeretnék egy kord kaméleonos táskát magamnak szülinapomra (január 30. vagy utána, ahogy sikerül)A formája lehet másmilyen? Ami most van az nagyon tetszik...Ha nyitott vagy rá, lefotózom. Milyen színekből lehet választani?
Előre is köszi!
Mariann
panka1975@gmail.com

Trixi írta...

Gratula Bergamottnak! :-) Köszi Eri a játékot! :-D

Erika írta...

Ildikó, köszi,megnézem majd:)
Marcsi, ugye?:) én zsepi helyett szoktam törlőt tenni a tartóba, sokkal gazdaságosabb itthon. Ha elmennek, akkor kapnak a zsebükbe "igazit":)

Én is köszönöm a játékot mindenkinek!!!

Erika írta...

Szia, én a búza iránt érdeklődnék, hol veszed, és őrölve lehet-e ott vásárolni? Köszi Erika

Ildikó írta...

Szia Erika!

Csak nemhagy nyugodni, hogy minek ennyi WC papír. Aztán számoltam, hogy nálunk fiúk vannak, akik eleve kevesebbet használnak és nem menstruálnak. :-)

Viszont eszembe jutott, hogy a kicsik (nagyok) hajlamosak arra, hogy jól meghúzzák a feltekercselt WC papírt, így van, hogy földig lóg és ugyan nem kell annyi, de megy a WC-be.
Csökkentésként, nem lehetne, hogy letekered a papírt, kb 5-6 laponként szétszeded és úgy teszed oda egy dobozba? Ha kell vesznek még, de kisdologhoz elég. Akár csak próbának is.

Ildikó

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...