2013. január 16., szerda

Mamusz újratöltve




Dóri példa arra, hogy a hisztis megrendelő igen ritka:) Jó régóta várt rám, és én heteken át csak bénáztam, nem akart sikerülni ez a mamusz, furán állt, tekeredett, nem tudtam, mi a baj, varrtam, bontottam, újrarajzoltam, mértem, megint bontottam... meg is írtam neki, hogy nyugodtan mondja vissza, nem akar ez nekem sikerülni, ám ő azt válaszolta, jövőre is lesz tél:) Olyan cuki, nem?:) Ez adott nekem újra erőt, és addig-addig próbálkoztam, míg rájöttem, hol a bibi, és ez lett belőle...

Dóri szerint megérte kivárni:)












2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azt hiszem, Dóri visszaadta a bájos megrendelőkbe vetett hitedet!
Erzsi

Erika írta...

:) de remélem, a tiéd is:)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...