2013. január 4., péntek

Még tart a játék!


Hát régen mulattam már ennyit, mint mostanában ezeken a tippeken:) nagyon tetszenek! Eszembe se jutott, mennyi minden fogy nálunk ténylegesen... Ne hagyjátok abba, nyugodtan küldjetek még megoldásokat, hátha közte lesz a jó:) nem törlök ki senkit, aki kétszer hagy megjegyzést. De ne befolyásoljon benneteket a másik véleménye, mert könnyen lehet, hogy a mi családunkban nem igaz a megállapítása:)) 

Azért látom ám azt is, hogy rengetegen (idáig 500-an!!) olvassák el a játékra való felhívást, de valamiért  mégsem írnak, nem játszanak velünk... Jó, tudom, nem vagyok egy sztár-blogos, nem vagyok annyira népszerű, de azért ez mégiscsak egy játék, ahol pottyanhat valami, nem?:) 

Hát rajta, vasárnap éjfélig még van idő jelentkezni, én meg élezem az ollóm és olajozom a varrógépem, készülnek a meglepik!:)

A játékról itt olvashatsz! KATT IDE!

4 megjegyzés:

Ildikó írta...

Nincs közte a jó? Komolyan?

Ildikó

Erika írta...

Ezt nem mondtam...;) hihi:)

Juccantó írta...

Szóval olló is kell..hozzá!Most egészen elbizonytalanodtam....A gurigákhoz olló????:)))

Erika írta...

Nem ahhoz kell az olló!:)) a meglepetés-csomaghoz:))

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...