2011. február 10., csütörtök

Tavasz van?!

Ma bedühödtem a fésűre és egy megfontolatlan kézmozdulattal levágtam a hajam...


Na nem lett belőle ilyen jó frizura rögtön! Ez már egy ügyeskezű fodrász korrekciója:) akit jó szívvel ajánlok mindenkinek, aki Nagykőrösön vágatna hajat, ugyanis az első fodrász az életemben, aki eltalálta a jó méretet és fazont! És ma találkoztam először a ritkító ollóval is, áldom, aki kitalálta! Már nem bírtam a rengeteg bozontommal, nem is gondoltam, hogy ilyen könnyen lehet ezen segíteni.
Most könnyű fejjel és repkedő fürtökkel várom az igazi tavaszérzést...

20 megjegyzés:

Trixi írta...

Igazán csinos, és jól is áll! :-)
Fiatalodtál kb. 20 évet ;-)
Amit kiritkítottak, azt odaadnád nekem?
Világ életemben dús göndör fürtökről álmodtam :-)

Ida13 írta...

Eszméletlen ez a mosoly! :)Ha a nap nem is süt mindig ez a mosoly beragyogja a családod!

Kőrösi Mercédesz írta...

Váó, váó, de aranyos! Mint Hanna és Sári!
Éppen telefonon tudatod a nagy hírt?? ;)

Fércművek írta...

Nagyon jó lett. :)

aarkus írta...

Szupercsinos lett, nagyon jól áll! :-))

janucbajusz írta...

Szép lettél Erika:)
Ügyes ez a Timi, én is tőle vagyok ilyen szép:)

inecsg írta...

Nagyon csini!

elina írta...

Jaj de csinos vagy igy!:-)

Luli :) írta...

Ha bartátném szavával akarok élni akkor azt írnám: "Mondhatom cuki"!És mondom is!Nagyon aranyos, de ehhez a a hajhoz kell ez a mosoly:))És boldogok vagyunk, hogy arra felétek már tavasz van:))

Andi írta...

Nagyon jól áll! :)

Shushanna írta...

Üde, tavaszi, vidám... Jól áll együtt a mosollyal! :)

(a szóellenőrzés is azt mondja: "bulit"... hát tessék! )

zazálea írta...

pont ilyennek képzellek :o)

Ili írta...

Nagyon jól áll!! Mostanában biztos nem növeszted meg, mert sokkal egyszerűbb kezelni.De hidd el, nagyon sokan irigyek a gyönyörű fürtjeidre!!!

Karina írta...

Nagyon jól áll! Valahogy ilyennek képzeltelek, mikor még csak a gyönyörű gyerekeidet láttam!Én is nagyon szeretem, amikor megkönnyebbül a fejem. Jó tavaszvárást!

Barbi írta...

Nagyon helyes lett a frizurád! :D

Névtelen írta...

Csini lettél :)
Vera

Lente Julcsi írta...

:)

Szera írta...

Rövidhajú! Kukkants be hozzám! :)

Erika írta...

Ó, szerintem ezekre a bókokra vágytam, ezért vágtam bele...:)))) Köszönöm!!!!
Sokkal jobb is így, annyira kényelmes és könnyű...
Igen, a képen pont a barátnőmmel vigyorgok, János eközben próbált valami használható képet készíteni rólam:)

Mona írta...

Aztaaaaaaaaa, de nagyon jól áll!!!!

Irigy-irigy az ennyire szép gyűrűs göndörségre! (Tudom, akinek szögegyenes, annak göndör a vágya, akinek göndörje van, annak az egyenes!!!)



Egyébként egy napon estünk túl a vágáson. Enyém derékig ért és egy határozott döntéssel elrohantam a fodrászhoz, most vagy soha felkiáltással köszönés helyett.
Levágta!
Mivel nemsokára megsokasodunk mi is újra, így ez tünt praktikusnak, de sosem volt merszem hozzá, meg az uram is ódzkodott a kurtítástól......
Megújulást hoz a tavasz!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...