2011. február 8., kedd

Natúran...

Próbáltátok már a mosódiót?
Úgy érzem, csak elkezdeni nehéz, mert annyira egyszerű és evidens dolog, hogy már gyanús....:) Én is így voltam vele, hónapokig szemeztem a neten a róla szóló írásokkal, mindenfelé körbejártam a témát, és komolyan azt hittem, valami humbug van a dologban, nem lehet ilyen olcsó és egyszerű valami, ami ennyire jó!
És de!
Nem csodaszer, nem tüntet el minden foltot, nem illatos (bár én szeretem a savanykás gyümölcsillatát...), nem fehérít... ellenben vízlágyító, öblítőszer nélkül is varázslatosan puhává teszi a ruhákat (még a farmert is), megőrzi a színüket, és teljesen természetes, olcsó és gazdaságos, nem allergizál.
Második éve használom, nagyon megszerettem! Kipróbáltam sokféleképp és sokféle területen, hajmosásra is, itt találhattok tippeket, recepteket!
És most olcsóbb a szokásosnál, még próbának is megéri ilyen áron, itt kuksizzátok meg!

A logo H.N. keze munkája...


5 megjegyzés:

Kőrösi Mercédesz írta...

Szia Eri,
egyszer próbáltam, jó is volt, tetszett is, aztán - mivel utána kellene járni, de nem sokat:) - elmaradt. De most meghoztad újra a kedvem, és teszek némi erőfeszítést, hogy beszerezzem, hiszem minden igaz, amit írtál róla. Az illatával sem volt semmi probléma! Köszönöm!!!
(Milyen szép Nóra munkája!:)

inecsg írta...

Köszi, már rég szemezek én is az ökotakarítással-mosással, csak eddig lusta voltam rá. :-(

Erika írta...

Hajrá, lányok!:) és a postaktg is csökken a pikk-pakk-pontokkal.
Ami még személyes kedvencem Beatrix boltjából, az a Tihanyi Levendulaolaj... hmmmm... annyira fini! és nagyon megéri! most is ettől illatozunk...:) popsitörlőkendőre használom, és száll az illata mindenfelé....

Luli :) írta...

Én nem használtam még, de jó volt újra olvasni róla!Nézegettem már, meg barátném ajánlotta is...Azt hiszem itt lesz az ideje kipróbálni!
És ha már csak ennyivel is tehetünk a "földünkért" akkor miért ne:)!Igaz?

elina írta...

En is hasznalom...nagyon reg...es abszolutt meg vagyok vele elegedve. Habar hajmosasra meg nem probaltam...

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...