2011. február 8., kedd

Szappanmentés

Tudom, hogy már inkább nézegetnétek valami szépséges varrományt vagy kacagó kisbabát, de perpillanat a háztartás foglal le... :-( és újra :-( ... de ez van.
Egyik fájó pontom a száraz bőröm, és annak költséges ápolása. Na jó, nem költök rá, sajnálom a pénzt a kencékre, hiába érdemlem meg... nem telik rá és kész.
De nem is szükséges, teljesen természetes és tiszta dolgokkal is finommá lehet varázsolni a bőrt, például a kecsketejes vagy a szír szappannal. Előbbi óriási kincs, minden lehulló morzsájáért sajog a szívem, ezért annakidején megpróbálkoztam a szappanbugyorral, de őszintén szólva nem jött be: a csinos csipkelukakon kipotyognak a darabok és lefolynak a lefolyón...
Aztán rátaláltam a szír szappanra, ez már gazdaságosabb is, de ugyanolyan szuper a hatása. Ám óriási darab, ezért háromfelé daraboltam a nagykéssel és szép lassan elmosakodtuk. De mi van, ha darabosan törik? Hát lefolyik a lefolyón...
Na de mától nem engedem! Fini narancsos szappanomat nem fogja elnyelni a lefolyó meg szétjátszani a gyereksereg! Megláttam a félrepakolt nylonharisnyát a fürdőben (mert lassan rögeszmémmé válik az újrahasznosítás) és gondoltam, egy próbát megér. Nyissz egy szakasz, csomó a két végére és kész is a szappanbugyor!


Nosza, egy másikba gyorsan belepakoltam a gondosan őrizgetett szíriai szappandarabokat is, nem fognak dolgukvégezetlen elfelejtődni a fürdőpolcon!


Remekül működik! Finoman habzik benne a szappan, az esetleg lepotyogó darabok egy idő után összegyömöszölődnek és száradni is gyorsan tud.
Hurrá! Megint megmentettem pár forintot...:-)

6 megjegyzés:

Huncutkacérna írta...

Szerintem ez nagyon jó ötlet! :-)

Csillagos írta...

Én ezt már régóta alkalmazom:)))

Piroska írta...

Nagyon jó ötleteid vannak! Minden forintot meg kell becsülni, hiszen kevés van sok helyen belőle.Csak így tovább!Sok sikert!
Pirimami

janucbajusz írta...

Az én ügyes feleségem:-(D

Erika írta...

Látod, Csillagosom, mert te olyan ügyes vagy!:))) és egy újabb bizonyíték a másolósdi ellen: nincs új a nap alatt:))

elina írta...

Hogy ez milyen szuper otlet!!!:-)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...