2010. november 28., vasárnap

Újra fehér blúz

Túljutottam egy megrendelésen, hiába kellett anyagért Kecskemétre mennem, hiába mondta fel a szolgálatot közben a varrógépem és hiába lett beteg két gyerek... én győztem!

egy izgő-mozgó babával a hátamon sikerült ilyen homályosra a kép:)


És olyan szép lett... egy tavaly varrott bébiingecske nagyobb mását kérte a hölgyemény, remélem, stimmelnek a méretek, mindig rizikós a távolba varrni.

Most folytatom a megrendeléseket, tündérvilág készül két távoli tündérlánykának...

5 megjegyzés:

Szertár írta...

Szerintem tetszeni fog a gazdájának, mert gyönyörű lett! ... még az izgő-mozgó puttonylakó sem tudta elhomályosítani a képet úgy, hogy ne látszódjék a blúzocska igen szép lett! Gratulálok: E.

Kőrösi Mercédesz írta...

Szép! Nekem is tetszene:)

Ledorka írta...

Úgy szeretem a blúzaidat! :)) Szépek, bájosak, kiserisek. :) (A kék babablúz is nagyon tetszett.)

Tündérlátta írta...

Régen kommenteltem, de ez annyir tetszik:-)

zazálea írta...

ez, kérem, szépséges+

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...