2010. november 9., kedd

Hétvégi örömvarrás

Mert amikor megrendelése van az embernek, sose a kötelesség az első... De nagyon jólesett a sok kötelező után (pl. kabátrenoválások, pizsamajavítások, stb...) végre valami teljesen újat alkotni!

Hanna és Jakab kaptak egy-egy új pengetőt, mert az olyan fogyóeszköz ezeknek a muzsikuslelkeknek, mint nekem a tű... De hogy könnyebb legyen rá vigyázni, varrtam hozzá kis szütyőkét, ami őrzi és védi. Jakabét most nem találom (fogadni mernék, hogy ő se tudja, hova tette...), Hannáé ilyen lett:


Hónapok óta gyűjtögettem a konzervdobozokat, hogy majd kipróbálom az újrahasznosítás eme formáját, de sose volt se időm, se kedvem hozzá. Néhányat apa el is csaklizott, hogy kottapapírral bevonva kedves cerkatartókat készítsen belőlük...


De most elkészült ez a kockásan romantikus, és aztán alig bírtam megálljt parancsolni a fantáziámnak, Jakabbal sziporkáztunk! Első a sorban ez a kunyhócska:


Nem túl tökéletes, de cuki...:) Van mit javítani a következőn, de a tarsolyunkban van még egy vicces ötlet, amit remélem, hamarosan megvalósíthatok, nagggyon jó lesz!:))


Ha megtetszettek ezek a kis dobozkák, itt megveheted! De ha van egy icipici kézügyességed és nagy halom munkakedved, inkább próbáld ki, te mit hoznál ki egy konzervdobozból!

12 megjegyzés:

zazálea írta...

Remek, nagyon tetszik, nagyon!

csigaszabo írta...

Nagyon ötletes, aranyos!

Ida13 írta...

Nagyon jópofák!

Strugamano írta...

Nekem nagyon bejönnek a dobozaid! :)))

Szertár írta...

Nagyon helyesek a dobozaid és finom az ízlésed (nekem például súgni kell), de legjobban az önzetlenséged nyűgözött le, amelyet a blogodon olvastam. Köszönöm: Erika

atira írta...

Nagyon szépeket varrsz! Minden jót neked!

janucbajusz írta...

Hát ezek tényleg cukik még fényképen is...

Bambuc írta...

Nagyon jól sikerült ez a házikó! Csodállak hogy van időd varrni ennyi lurkó mellett! Lassan már ők is besegíthetnek ;-)

Anna írta...

Nekem is van már néhány gondosan kimosott félretett konzervdoboz ilyen célra. Köszi az öteltet. A tied mindenképpen szebb mint ami eddi az én fejemben született.

Erika írta...

Köszönöm a dícséreteket, de az csak a kezemnek jár, az ötletet valahol láttam és elraktároztam...:) valószínű, h amit Jakabbal találtunk ki, szintén megalkotta már valaki, de hát ettől szép a világ! mert úgysem lesz két egyforma...
Üdv a számomra új arcoknak, és persze üdv a régieknek is:)

Anna írta...

apropó pizsamajavítás... azt hittem erre csak nálunk van szükség...

Piroska írta...

Még karácsonyi ajándéknak is megfelel.Szerintem a gyerekek is adják az ötletet,s anyuka meg a kicsike szabadidejében megcsinálja!
Pirimami az őszi virágoskertjéből

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...