2009. december 17., csütörtök

Mostanság...

... növesztem a pocakom és küzdök a fészekrakó-ösztön rohamaival. Ugyanis vagy nagyon nincs kedvem meg erőm semmi házimunkához, vagy valami belső kényszer miatt muszáj egyszerre ablakot pucolnom miközben porszívózok meg rendet pakolok meg főzök és kenyeret sütök... és aztán kifekszem... Szóval nem vagyok egy flájlédi, nem megy nekem a rendszeresség. Csak így megy, bumm a közepébe.

Ezért lehet az is, hogy folyton elmaradásaim vannak varrásügyileg. Ma varrtam ugyan, megrendelésre egy csini kötőtűtartót:


De a lista még mindig hosszú... babaruhákat vár két rongybaba(összesen tíz darabot, jajnekem), ami sürgős volna, kéne japán táska, ceruzatartó... és akkor ott vannak a játékosaim meg a beígért ajándékok egyeseknek, akik tutira nem várják, de én akarom adni.

Hát vissza is megyek a varrógéphez, ja nem! Előbb ebéd... közben fűteni a cserépkályhát, havat is kéne söpörni, meg kenyeret sütni, és AZTÁN varrni.

Mindeközben, mondom, a pocakom nő... kéne valami kismanó, aki lehajol az elgurult orsóért, lepottyant ollóért, és a többi, és a többi... És ha már ott van, pedikűrözhetne is... csak olyan csikis vagyok!

9 megjegyzés:

Bea írta...

Szerintem feküdj le. :)

Toke írta...

Azért a sok rohanás mellett pihenj is. És vigyázz magatokra. Kitartás!

N.Zsuzsi írta...

Szia, díj Neked :)
http://szkrep.blogspot.com/2009/12/dij.html

Timici írta...

nagyon ismerős, amit írsz, én is mindig így voltam terhesen:o))) azért vigyázz magadra, mert a végén még tényleg kidőlsz...
a kötőtűtartód nagyon csini lett:o)

Bea írta...

Én terhesség nélkül is szoktam így csinálni, míg észbe nem kapok. Szerintem ne fáraszd ki magad túlságosan.

Ledorka írta...

Csatlakozom Beához: én is így vagyok pocakmanó nélkül is. :)) Lazíts is!
Tényleg csinos lett a kötőtűtartó! :)

Bambuc írta...

Nagyon klassz kis kötőtűtartó, nekem is van egy filcből. Még nem is gratuláltam az újabb kis babádhoz! Ne fáraszd ki magad nagyon, pihenj is!

Monika írta...

Édes vagy!!!!:)te kis pocaknövelő!:)

Colette írta...

Azuram csak annyit szokott mondani: " csak szépen egymás után:-)))"

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...