2009. december 18., péntek

Ma...

... ennyit haladtam:



Nem lesz ebből tíz ruhácska... amennyi lesz, annyi lesz és kész. Különösen nehéz dolgomat egyébként megkönnyítettem: eredetileg nem voltak nálam a babák, csak egy rajz róluk, de tegnap iderendeltem az egyiket, mert nélküle még egy ruhácskát se merek kiszabni... hát most várom a postást... addig haladni sem tudok, hurrá.


Mellesleg nem segítő manó került hozzám, úgy néz ki... fél napig nem találtam az ollómat, minden elgurult, leesett, kiborult... hát többet azt hiszem, nem vágyom segítségre, megoldom magam. Bár az se mindig jól sül el, na.

5 megjegyzés:

Julcsi írta...

Hajrá, Era, hajrá!!!:))))

Maimoni írta...

Ezek annyira szépek, aranyosak... Ilyen nap meg van...:((

Anna írta...

Nagyon klasszak a pólyák, sokkal szebbek, mint amiket boltban lehet kapni!

Ledorka írta...

Hű, de gyönyörűek! :)

Ezt neked készítettem ki:
http://oltogeto.blogspot.com/2009/12/dij-7-ponttal-szamolod.html

Edina írta...

Nagyon szépek lettek!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...