2009. december 11., péntek

Kicsit elfáradtam...


... de érdemes volt: apró kezekbe való játékok készültek a Kincsesládikába (l. oldalsávon). Most erre van igény, de jó is volt varrni őket, annyira kis aranyosak. És közben már a pocaklakónak is tervezgettem játékokat, de ezzel még várok.


A KIncsesládikába szeretek varrni meg értékelik is, csak én fogtam vissza magam, mikor megtudtam, hogy babát várok (majdnem azt írtam, hogy varrok...hihi!). Tudtam, hogy nem fogom tudni tartani az iramot, főleg az elején és a végén, aztán meg a baba köti majd le az időmet, hát szegény unokanővéremet (aki a boltot vezeti) kiakasztottam kicsit, mikor visszaadtam a megrendeléseket. Abban maradtunk, hogy néha, ha van kedvem, erőm, akkor varrogatok, vagy ha van valakinek kívánsága. Mint a kutyus... Ha valaha az Aquincumi lakótelepen jártok, nézzetek be hozzá! Mármint a boltba, nem a kutyushoz...

3 megjegyzés:

Barbi írta...

Nagyon édesek! "A" kutyus is! De pihenj, amikor csak tudsz, mert utána nincs megállás! De ezt neked nem kell mesélni a gyerkőceid mellett! :)

Bea írta...

Én így is csodállak és gratulálok, hogy szépen neveled/nevelitek a gyerekeket, és még varrsz is.
Aranyosak a kis figurák, ez kell egy kismamának! :)

Anna írta...

Nagyon aranyosak. Az elefant es lovacska kulonoskeppen tetszik.A kutyus nagyon tetszik pedig nem szeretem a kutyakat!
A labad nehanapjan szokott pihenni...?!?!???

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...