2009. december 3., csütörtök

A prototípus


Megbízást kaptam egy kiskutya varrására. Hááát... egész nap Szarvasmici járt a fejemben! Olyan ügyes, bármit megtervez és megvarr! Én meg... Aztán megnéztem pár kutyust, és átrajzoltam egy bárányt. Így lett egy báránykutya... azért nem olyan vészes, nem?


Megvarrtam pamutvászonból, hogy lássam, min kell még alakítanom. Hát látom... a test alján kell változtatnom, meg a lábacskák formáján. Amúgy egész kis formás...


Itt látszik, mennyire elvágyódik... csak néz ki az ablakon... Én is. Ma kaptam egy levelet Hawaiiról egy barátnőmtől, hát oda elmennék...

13 megjegyzés:

Fércművek írta...

Nekem nagyon tetszik. :) És miből lesz A kutyus? Csak mert írtad, hogy ő prototípus. :)

Szera írta...

A kutyus és az anyag is tündéri... :)
Én is elvágyódom!!! De nemsokára ott leszünk, ahol a legjobban szeretnénk... :)

inecsg írta...

Ha ezt az én lányom látná...:-)

Jandó írta...

Nagyon cuki lett, igazán kutyusos, és irtó kedves. Nekem tetszik így a lába is, ahogy van.

Timi írta...

Szerintem, nagyon rendben van ez a kutyus, nekem tetszik! :)

Ledorka írta...

Nekem is nagyon tetszik. :)

Erika írta...

No, hát nem lett akkor ez annyira bénácska... jelenleg is veszekszik rajta a gyereksereg, kié legyen...:)

Az igazi majd kordbársonyból szeretne lenni, foltokkal, hogy ne legyen már olyan egyszerű a dolgom... De valójában jó volt állatkát varrni újra! Annyira kedves egy ilyen figura.

Na lehet, hogy fel is teszem majd a szabásmintát, ti is varrjatok kutyusokat! Biztosan lesz egy-két gyerekecske, aki örül neki!

Névtelen írta...

Nagyon helyes a kis jószág!!!:)

Bambuc írta...

Nekem is tetszik. Tök jó lenne ha feltennéd a szabásmintáját, már van is ötletem kinek varrom majd meg:-)Esetleg a bárányka mintát is lehetne?:-)Vagy csak privát levélben...

H. Mária írta...

Ez is aranyos, mint a maci. Már el készítettem egy macit, de nekem jobban tetszett az, amit te készítettél (mármint a mintája). :D

H. Mária írta...

Kérlek, hogy nézzél át hozzám, mert díjam van részedre. Mária :D

Erika írta...

Köszi, Mici, ezt bóknak veszem és zsebreteszem...:) de a csúcs te vagy, eszméletlen jókat alakítasz!

Anna írta...

Nekem is nagyon tetszik. És kíváncsi vagyok a kis foltosra is. Izgalmasan hangzik. :)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...