2009. december 20., vasárnap

Hétvégi termés

Tegnap varrtam végre saját magamnak egy táskát! Szerettem, amit hordtam, de már kicsit untam. Két éve készült, mindenféle ruhához illik és jó bele pakolni, de elkezdtem vágyni egy új után. Annyiszor készültem már magamnak varrni, de sose tetszett a végeredmény, így vagy eladtam, vagy elajándékoztam. Amúgysem vagyok tipikus nő abban az értelemben, hogy ezer táskám legyen... nem is szeretek átpakolászni, ha mégis másik táskával kell indulnom valahová.
Hátulja:


Eleje:


De most nagyon meg vagyok elégedve az új tatyómmal! Ahányszor elmegyek mellette, megsimizem... és alig várom, hogy magammal vigyem valamerre! De erre egyelőre nem sok esélyem van ebben a hóban...

Jakabnak pedig szüksége volt egy papucsra, de spórolni akartam, így lett ez a "jobbos" és "balos" félből álló új papucs:


És ami áldozatul esett a talpának:

Apa régi-régi bőrkabátja... már nagyon megviselten nézett ki meg nem is szívesen láttam rajta... Talpnak pedig kiváló a bőr belső fele, nem csúszik annyira.

Elkezdtem magamnak egy kismamaruhát is, de nem az igai, még alakítanom kell rajta. Egyébként nagyon dühít, hogy igazi kismamaruhát nem lehet kapni, látni sehol, minden divatos kismamacucc vékony mamikra való, feszülős pólók, csini nacik... de mi lesz a hozzám hasonló eleve gömbölyű mamákkal?! És különben is: hova tűntek a klasszikus, nőies, hosszú és mellnél húzott kismamaruhák?! na remélem, az enyém ilyen lesz... majd megmutatom, ha elkészült.

9 megjegyzés:

Edina írta...

Szia! Én egy állandó olvasó, ritkán író tagja vagyok az oldaladnak :) Már annyiszor szerettem volna, de nem akartam tolakodni a kérdésemmel, de most mégis megteszem: hogy vagy? Már elég rég nem írtál magadról... Remélem minden a legnagyobb rendben van! :)

Ida13 írta...

Téged annyira jó olvasni. Mindig nagyon jó.
A táska is tetszik. Egyszerű, jó nagynak tűnik, hogy agyereknek az innivalója is beleférjen némi rágcsával. A zsebek száma és milyensége nem derült ki.

Rinka írta...

Gyönyörű lett a táskád!
Az tetszik benne a legjobban, hogy bármihez, bármilyen alkalomra használható.
A papucs nagyon édes, nálunk is mindig minden kacsaláb.

Kata írta...

Hello!

Ez a táska annyira szép és ilyenkor annyira irigy vagyok, hogy én nem tudok ilyet :o(( Nagyon ügyes vagy!

Remélem, azért forraltborommal okoztam néhány kellemes percet ma Neked :o) Én meg abban vagyok ügyes :P

Kata

Barbi írta...

Nagyon jókat varrtál! A táska nagyon helyes! És igen, mindig csak a vékony nőcikre gyártanak mindent, pedig olyan helyesek a klasszikus ruhák is. Várom, milyen lesz! :D

Toke írta...

Szia!

Nagyon klassz lett a táskád! Ez tényleg bármilyen ruhához illik, és belül is biztos jó sok hely van benne. Kiváncsi vagyok milyen lesz a kismama ruha. Igazságtalan, hogy nem csinálnak ruhát minden kismama típusnak, de így legalább a tiéd sokkal szebb, és egyedibb lesz.

Aranka írta...

Érdekes 84 kg-osan kaptam magamra kismamaruhát és kényelmes nadrágot is.

Aranka írta...

C&A-ban kell megnézni, sokféle ruha van.

Cila Zzy írta...

Szia!
Csak most látom a kérdést a mondatokban: Van megoldás a duci kismamákra! Én nem vagyok kismama, de nagy általánosságban kismamacuccokat hordok, mert a duciságom eltűnik a mell alatt elvágott felsők alatt. Burda egyesével rendelhető modellek között találsz biztosan te is magadravalót!
Szép hétköznapokat kívánok a jövő évre is! És mindenek felett jó egészséget! Békességet!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...