2009. július 22., szerda

Kisvirág és kérdés

Egy virágos táska várja leendő tulajdonosát a Meskán!

És egy virágos hátizsák keresi megrendelőjét... Szerintetek mi a teendő, ha valaki megrendel egy táskát, és aztán nem jelentkezik? Hm? már nem először történik ilyen velem a Meskán, mióta kívánságlistáznak az emberek... nagyon dühítő, nem tudom, miért jó ez egyeseknek... én töröm magam, ő meg nem válaszol a levelekre. És még negatív értékelést sem írhatok, mert nem kattint rá a termékre... Ez megérne egy meskás kérdést Boriék felé. Ti jártatok már így? Mit tettetek?

7 megjegyzés:

Kaoka írta...

Hm. :( Kedves emberek. Kérj majd ezentúl előleget. Ha küldik, csak akkor fogj hozzá a varráshoz. Ha nem küldi, akkor komolytalan. :)
Amúgy nagyon jól eltaláltad, gyönyörű szép lett. :)

Marvika írta...

Sajnálom! Kérd előlegben el a termék árának a felét, azután nem valószínű, hogy eltűnik csak úgy!

Nagyon szép dolgokat készítettél!

Ledorka írta...

Azta! Ez a hátizsák nagyon munkás lehetett. Szép darab. :))
A kérdésre nem tudok válaszolni, eddig csak egy megrendelésem volt, és annak örültem, mint majom a farkának. :) (Pont ma adtam át.)

katafolt írta...

Előleg a megoldás,igen.Bár csak a szám jár,mert én is ráfáztam,mi több kétszer ismerős vert át,elvitte a cuccot,hogy majd fizetéskor jön a pénzzel...az egyiket hónapokig üldöztem,míg két részletben nagy nehezen megkaptam három táska árát.
A másik a szemben lakó szomszédom volt,elköltözött a bébitakaró árával :-((.Azóta jobban vigyázok.

Bea írta...

Sajnálom, hogy így jártál. Szerintem is az előleg a megoldás. Én valahogy bizalmatlan vagyok a Kívánságlistával szemben, mert mondjuk a napokban keresett valaki egy babatakarót. Na, erre nekilódul mondjuk 10 foltvarró, mind varr valami gyönyörűt- és a "megrendelő" olyan helyzetbe kerül, hogy jól le tudja alkudni az árakat. Szerintem.
Amúgy nagyon jó lett a hátizsák, szerintem tedd fel a Meskára, csak úgy.

Fércművek írta...

Nagyon sok a jó tapasztalatom, de sajnos velem is előfordult már. Duplán volt kellemetlen, mert olyat vett meg a Meskán, ami másnak volt lefoglalva. Mondtam sebaj, szívesen készítek neki is. Hamar készen is lett, kiderült, hogy miskolci az illető. Kapóra jött, hogy a miskolci rokonok erre jártak. Oda adtam nekik, meg is beszéltük, beszélték a találkát, majd semmi. Hetekig. (Máskor nem fogom megspórolni a postaköltséget senkinek!)A telefont sem vette fel, pedig előtte többször is beszéltünk. A mai napig nem értem. Persze az is a naivságomhoz tartozik, hogy titkon remélem, hogy nem történt vele semmi komolyabb baj, amiért azóta sem jelentkezik. De amikor belémbújik a kisördög, akkor én is negatív értékelést adnék, de egy nagyot! Mert nemcsak az én időmet rabolta...

Erika írta...

Hát igen, nem vagyok egyedül, ezt sejtettem... azt remélem, elutazott, de nem igazán értem, akkor miért nem szólt időben? ugyanis a hétfő volt megbeszélve, h addigra mutatom neki, és szólhatott volna, h nem lesz gépközelben vagy ilyesmi... várnék még szívesen, de szombattól én se leszek gépközelben.... felteszem talán a meskára, de leégni se akarok, hogy másnak eladtam... jaaaaaaaj!!! mi a szöszt tegyek???
Egyébként lehetne az a megoldás, hogy a készülő kívánságlistás cuccot felteszi az ember előleg áráért és arra kattint rá a vevő, meg át is utalja, és aztán indul a biznisz... de ez se jó, ennek is lesznek buktatói... Hát ez lenne a lényege a netes üzletnek: a BIZALOM.

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...