2009. július 24., péntek



A hátizsákot hosszas várakozás után feltettem a Meskára, így hátha lesz gazdája, bár lehet, hogy megtartjuk majd...
Egy blúzom is várakozott jóideje, visszatöltöttem inkább. Csak én vagyok ilyen szerencsétlen? Miért én fogom ki a kamu-rendelőket??? Azért, hogy nektek az igaziak jussanak...:)

Most nem is foglalkozom ezzel, egy hét igazi pihenő jön, igazi külföld, igazi programok, igazi izgalmak! Csak Jánosom marad húzni az igát, szegény...
Köszönöm az úti tippeket, strandolni biztosan megyünk, pont aputól 10 percre van egy ingyenes strand, meg persze Schönbrunnba is ellátogatunk, és még találtam pár helyet, csak a pénztárcánktól függ, mit csinálunk.
Hát viszlát egy hét múlva! Mindenkinek szép napokat kívánok!

5 megjegyzés:

Bea írta...

minden pech-sorozat véget ér egyszer.
Lehet, hogy mire hazajössz,vár néhány megrendelés.
Érezzétek jól magatokat!

Fércművek írta...

Jó utat kívánok Nektek és hosszű élménybeszámolót nekünk. :)

Fércművek írta...

hosszú ú :)

Ledorka írta...

Jaj, de szép ez a blúz! :)
Jó pihenést kívánok, érezzétek jól magatokat!
:*

Barbi írta...

Érezzétek jól magatokat, sok puszi nektek!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...