2013. október 25., péntek

Amikor a nyúl viszi a vadászpuskát



Évikének, egy cuki nagymamának ez a kedvence. Szereti az illatát, a habját, szereti, hogy krémes.... De legjobban azért, mert eltünteti az apró barna foltokat a bőréről. Magam se akartam hinni, de több hónap használat után tényleg beigazolódott:) Mert amikor elfogyott éppen a kedvenc szappan, a foltok újra megjelentek, majd az újabb homoktövises finomság újra eltüntette őket. Hihetetlen...
Hihetetlen, mert sose tulajdonítottam túl nagy jelentőséget annak, mit teszek az alap-szappanba plusz adalékként. Azt gondoltam, a lúg úgyis eldolgozza az anyagokat, bármilyen extra jót akarok elérni egy finom olajjal vagy gyógynövénnyel. Inkább a változatosság és néhány megrendelő kívánságai alakították a szappanjaimat, és mindig el is mondtam, hogy igazából mindegy melyiket használja az ember, a titok a tiszta és természetes összetevőkben rejlik, nem valami csodaszerben. :) úgy gondoltam, a bőrünk mindössze azt hálálja meg a visszakapott szépségével, hogy nem mérgezzük...
Ehhez képest ez a kis homoktövises finomság igen jól vizsgázott! Jobb lesz, ha komolyanveszem a szappanjaimat, még a végén kimossák a számat..... :)



A homoktövis áldásos hatásairól itt olvashatsz bővebben.

3 megjegyzés:

Wattacukor írta...

Hümm! Nahát! Jó tudni :)

Erika írta...

:)

Wattacukor írta...

Nyár óta szemezünk mi is a homoktövissel, a párom kitalálta, hogy kellene termeszteni. Én minden jóban benne vagyok! Az ilyenek még jobban megerősítik bennem ezt az érzést :D

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...