2013. október 31., csütörtök

Heti ötlet - Hajmosás szappannal

Sampon helyett háziszappannal mosunk hajat: a bevizezett hajamat jól beszappanozom, majd alaposan kiöblítem. Ezután jöhet még egy szappanozás, majd újabb öblítés, de ez a szennyezettségtől és hajvastagságtól függően elmaradhat. Egy literes palackba (pl a kiürült ecetes flakon tökéletes erre a célra) meleg vizet töltök, egy kanál ecetet (legjobb az almaecet) keverek bele és ha illatos hajat szeretnék, pár csepp illóolajat adok hozzá. Ezzel a löttyel leöblítem a hajam, jól átdörgölöm, hogy mindenhova jusson, majd újra alaposan kiöblítem tiszta vízzel. 

Néhány hajkorona itthon:




Az ecet a lerakódott vízkövet is leszedi a hajszálakról, és fertőtlenítő hatása miatt leküzdheted vele a korpásodást. A hajunk azóta, hogy így mossuk, erős, vastagabb és egészségesen csillog, nem száll meg tapad, könnyebben fésülhető és olyan igazi tiszta érzetem van tőle... Persze, mert nem izgatja semmi vegyszer a fejbőrünket és ezért nem is marad zsíros-érzetű, sem száraz. 

1 megjegyzés:

Eszter írta...

Erika, ezen agyaltam a héten: miben különbözik a samponszappan más szappanoktól? Segíts ebben gondolkodni... 5%superfat van csak rajta, jól habzó olajból van, ván benne dióolaj, diólevél főzet... Mert az segíti a hajnövekedest, jó a korpa ellen. És még?

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...