2012. április 2., hétfő

Sokszor...


... a legegyszerűbb dolgok okozzák a legnagyobb örömöt:)
 Ma találtam egy remek tutorialt, mégpedig egy apró de nagyon fontos kellék elkészítéséhez: ez a szövetcsőkifordító! Na jó, biztosan nem így hívják nálunk...
Nem tudom, más hogy van vele, de a varrott szalagok, táskafülek és hasonlók kifordítása nem éppen a kedvenc elfoglaltságom, szeretem rábízni az éppen körülöttem lebzselő  gyerekre vagy férjre... Hallottam már valahol, hogy létezik erre egy segédeszköz, de sose tudtam, hogyan működik, pénzt adni meg sajnáltam rá... minek, ha van bambuszpálcám?! és ha nem is jó? na meg a postaköltség...
De ma reggel rátaláltam erre, és egycsapásra reményt adott!:) Hátha másnak is ekkora örömet okoz:)

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem ez a megoldás is nagyon tetszik.
http://www.linda-matthews.com/how-to-make-and-turn-a-simple-purse-strap/

Szera írta...

CSÚCS! :)

Babi néni írta...

Milyen igaza van. A "bolti" kifordító is ilyen, amit a Varrógépcentrumban árulnak. Eleinte a duplacérnás, varrótűs módszerrel forgattam ki én is, de aztán csak beruháztam egy kifordítóra. :o)

Maria írta...

Az egyszerű biztosítótűs megoldással nem vagy megelégedve? Nekem ezzel a hosszú pálcákkal sose sikerül.

Bambuc írta...

Szuper ötlet!! Pont ma dobtam ki az üres mosószeres flakont, miután már hetek óta pakolgatom, hogy jó lesz majd nyáron labdafogót készíteni belőle. Talán kikukázom még a szemetesből:-) köszi a tippet, nagyon jó.

Erika írta...

Azért örültem ennek, mert nekem az a cérnás módszer nem ment... lehet, h velem a baj?:) a biztosítótűs sem... Most ez nagyon jónak tűnik, bár varrógép közelébe nem tudom, mikor juthatok végre...
Bambuc, kukára fel:))

Névtelen írta...

Gyerekként sokat asszisztáltam varrónő nagynénémnek, egy hosszú nyelű fakanál volt a célszerszám mindenféle pántok kifordítására.
Timi

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...