2011. május 27., péntek

Várakozás....

.... és izgalom:) Holnap lesz a vásárka Székesfehérvárott (lásd a plakátot jobbra), és persze úgy érzem, semmivel nem vagyok kész.
Készültek mindenfélék, aprók és nagyobbak, apróknak és nagyoknak, fiúknak és lányoknak, illatosak és ölelgetnivalók, csinosak és szerények...
Az első igazi vásárom lesz, ahol valóban a kézműves alkotások kedvéért jönnek a nézelődők, és nagyon kíváncsi vagyok a megmérettetésemre. Beígértem magamnak valamit, ha ez az alkalom jól sikerül:)
Hát szeretettel várunk mindenkit, aki arra jár! Lesz zene, hangulat, mindenféle kézműves portéka, és persze mi...:) Lehet Barnabást ölelgetni, macit simizni, varrogatni és gitárszót hallgatni, gyertek el

És az igazi izgalom az, hogy holnap találkozom végre Kisviccel, aki olyan nekem, mint egy húg!:) Rengeteget beszélgettünk már, órákig és nagyon mély dolgokról, ám még sose találkoztunk! És most holnap végre megölelhetjük egymást és szemtől-szembe beszélgethetünk...


"... van olyan barát, aki ragaszkodóbb a testvérnél"(Példabeszédek 18:24)

3 megjegyzés:

Ledorka írta...

Sok sikert!:)

Timi írta...

Ó, és én holnap dolgozom. :( Pedig nem messze lakom a Műhelytől.

Sok sikert!

Norita írta...

Kedves Erika! Nagyon örülök, hogy megismertelek titeket! Gyönyörűségeket készítesz! Remélem találkozunk még!

Üdv: Norita

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...