2011. május 14., szombat

Régiből újat - ing és pulóver

Ismerős, amikor a hosszúujjú pólók mandzsettája szétrongyolódik? Úgy utálom... a póló még jó, semmi baja, de emiatt nagyon csúnya tud lenni. Vagy amikor a kamasz, akinek a végtagjai gyorsabb ütemben nőnek, kinövi minden használható meleg holmiját? Na ilyenkor kell összeházasítani a kinőtt és elrongyolódott holmikat...:)


Jánosom kedvenc pólójának ujját lenyisszantottam (ő ezt nem látta, mert elvitte a gyerekeket sétálni, hihi), és hozzányisszantottam egy régi ing ujját.

Színt színnel szembefordítva összeillesztettem a pulcsi meg az ing ujját...

... végigvarrtam...

... eltisztáztam (az interlockom pihenőben van, így a jó öreg cikk-cakk-öltést vetettem be)...

Így néz ki készen, de még jön egy csel:)

Kb. 1 cm szélesen csippentek egyet a pulóver ujján...

... és az ingujj felől körbevarrom a két anyag találkozásának vonalán...


... ettől olyan lesz, mintha rövidujjú póló alól kandikálna ki az ingujj:)


A nyakrész már kicsit fifikásabb... beillesztettem az inget a pulóver nyakába, belőttem valamiféle irányt és vágtam... Érdemes arra is gondolni, hogy a férjünk okos feje átférjen majd az új pólónyakon is...:) merthogy az ing nem rugalmas... ezért vágtam "V" nyakat, és így maradt hely a gombolásnak is.


Az ingre ráhúztam a pulcsit és körberajzoltam a kivágás mentén, hogy tudjam, hol kell vágni
Miután kivágtam, a gomboláspántot összevarrtam, hogy ne csúszkáljon szét

... aztán szintén színt színre fordítva bevarrtam a helyére, eltisztáztam és kifordítás után a színéről körbevarrtam 
És mire Apa hazaért a játszótérről, egy megújult pulóver fogadta őt:)




Nem a legdivatosabb, nem a legprofibb, de nagyon szereti...:)

12 megjegyzés:

Trixi írta...

Eri, nagyon gyakorlatias asszony vagy! ...és milyen ügyes is! :-)

Babi néni írta...

Jó, hogy szereti, mert te is sok szeretettel készítetted, látszik. :o)

Névtelen írta...

Azta! :O
Nagyon ügyes vagy!
A lányom kért olyan pulcsit, aminek ilyen az ujja-fogalmam sem volt, hogy lehet szépen megcsinálni, erre tessék, te simán megoldod.
Szuper!
Vera

Ledorka írta...

Klassz vagy, Eri! Szuper lett a pulcsi. :))))

atira írta...

Jó lett !

Hegemony77 írta...

Nagyon jó lett!

Varga Györgyi írta...

Igazi nagycsaládos megoldás! Engem meggyőztél :O)

Lente Julcsi írta...

Nagyon ügyes :o)

Strugamano írta...

Szerintem profi is, divatos is!

Erika írta...

Köszönöm, remélem, segíteni is tudtam a leírással:)

Strugazsuzsi! meglepi hamarosan...:) bocsánat...

Varróka írta...

Szuper ötletes! Nagyon ügyes vagy és a leírásod is részletes :)

Strugamano írta...

:)) Köszönöm! Tündér vagy! Várok türelemmel!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...