2010. október 25., hétfő

Úgy tűnik,

... hetente jutok el odáig, hogy írjak valamit. De nem is tudom, hiányzik-e valakinek a férjemen kívül... ő mindig nyüstöl, mikor írtam, feltettem-e az új képeket-varrományokat, és miért nem... nem tudom... Tényleg sok más dolgom van, és annyira máshol járnak a gondolataim is néha, hogy mire idejutnék, már nem is tudom, mit írjak, mivel kezdjem, mit hagyjak ki, és inkább nem írok.

De a többi blogot olvasni sincs időm... meg varrni sem... Amikor jön egy kedves kérés vagy megrendelés, mindig kísért a gondolat, hogy visszautasítsam, de aztán győz a jobbik énem, a nemfeladós-bevállalós, és olyan jólesik, mikor sikerül megoldanom és örömet okozok valakinek a munkámmal.

Például ezekkel a rávarrható rátétekkel:




Ugye, nem is rossz ötlet? A kívánság egy ilyen díszítésű nadrág lett volna a házikós táska mellé, na de azt tényleg nem mertem vállalni, és akkor jött az ötlet a felvarrható képecskékkel. Remélem, azóta büszkén viseli új nadrágján a kedves vásárlóm!:)

No most pedig megyek vissza a varráshoz, végre durmol minden gyerek... álmot építenek...

14 megjegyzés:

Strugamano írta...

Nekem biztosan hiányozna ha nem írnál! Még ha csak csöndben figyelek is. A rátét mintáid pedig igazán tetszenek, az ötletről nem is beszélve! Éljen a nemfeladós-bevállalós éned!

Babi néni írta...

Hiányolunk, de türelmesek vagyunk. :o)

Nagyon jók a rátétek.

Trixi írta...

Nagyon szépek a rátétek! A házikó különösen mesés :-)
Megértőek vagyunk, türelmesen várunk! :-)
(én sem ontom mostanában a blogbejegyzéseket...)

Shushanna írta...

Ne aggódj Erika! Amíg ilyen bűbájos alkotásokkal jelentkezel, senki nem fog elfelejteni... Akkor sem, ha ritkán írsz!:)
Megértelek...Jó egészséget kívánok mindegyikőtöknek!

Jandó írta...

Hát persze, hogy hiányozna, ha nem írnál. 5 gyerek mellett szerintem a heti egyszeri blog bejegyzés még egész jó arány. :) Nekem néha még az az 1 gyerkőc is sok, úgyhogy csodálom az erőd minden téren.
A rátét ötlet meg szerintem is remek. És hogy még mennyire jók lettek. Nagyon-nagyon tetszenek. A fás a kedvencem.

Julcsi írta...

Remek ötlet nagyon!
És igen, feltűnt a ritkuló bejegyzéseid, de azt hiszem, ez teljesen érthető. Ne félj, leszel te még energikusabb! Mi meg majd jól örülünk neki:))

Kőrösi Mercédesz írta...

Biztos vagyok benne hogy az élet igazán fontos, halaszthatatlan területein helytállsz:) Itt meg mindent lehet pótolni egy-két nappal, héttel később... addig meg várunk rád!!! Kitartás:)

janucbajusz írta...

Ugye!
Én mindig mondom neki.:)

Ledorka írta...

Bizony, Januc, jól mondod neki. :))

egy anya írta...

Eri, énis, énis, énis!
És ezek a fevarrható képecskék! Nagyon jó ötlet! :)))

Piroska írta...

Én mindig is tudtam, hogy sok gyerek mellett blogot írni meg varrni is az azért sok!Örülök ha időnként jelentkezel s én is megértő vagyok és nem feledkezem meg rólad.
Ha ritkán írok véleményt annak oka, hogy a szemem úgy naponta max.1 óráig bírja a netet, de akkor pedig már nagyon keveset tudok varrni.
Pirimami az őszi virágoskertjéből

aarkus írta...

Pont hétvégén kellett Anna nadrágjára foltot tennem - az sima farmer téglalap volt, ezek itt meseszépek! Ha gyerek lennék, lyuk nélkül is kérném a foltot!

Colette írta...

Ez itt a lelkesítő csapat, beállok drukkernak... ezeket a felvarrhatós képecskés dolgok pedig nagyon jól hasznosíthatók -nem csak nadrágra, hajrá... sok-sok színben:-)

Erika írta...

Nahát!:) ennyi bíztató szó... köszönöm!
Piroska maminak külön puszit küldök, rég hallottam felőled!:)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...