2010. október 3., vasárnap

Szomorú...

..., hogy az a hely, aminek összefognia és segítenie illene azt a nemkevés embert, aki alkot, most sikerült összekuszálnia kapcsolatokat, gondolatokat és érzéseket... sőt, nekik nem is kellene semmit tenni azon kívül, hogy közvetítenek szív és szív között, a megálmodó és a kereső szívek között...


Kép innen



 

"Az összeomlás előtt büszkeség jár, a botlás előtt gőgös szellem. Jobb alázatos szelleműnek lenni a szelídek között, mint zsákmányon osztozni az önmagukat felmagasztalókkal."(Péld. 16:18,19)

10 megjegyzés:

Csillagos írta...

Sejtem, miről írsz, és én is csak kapkodom a fejem... Már megint annyira tipikusan magyar ez az egész...

zseniko írta...

Kedves Eri!
Ezért szeretlek így ismeretlenül is nagyon-nagyon! Nem is akarom tovább magyarázni!
A lelkemből szóltál!
Eni

Maimoni írta...

Gondolom, a Meskáról lehet szó? Semmit nem tudok, csak hogy közvetít... MOst odamentem, és meglepődve láttam, hogy dizájnt váltottak. És a jó kis egyediből, a "kézműves" honlapból lett egy béna sablon. Nekem legalábbis ez az érzésem.

Erika írta...

Csillagos, igen, sajnos, felesleges kakikavarás már megint...

Eni, :))

Móni, a dizájn a legkevesebb... ami eddig egyedi és kézzelkészült alkotások fóruma volt, a saját tulajdonosai próbálják ellehetetleníteni... nem értem, mi a céljuk pl. a beskatulyázással?! most meg ez a vitaindító új menüpont?! kinek kell ez? és tényleg, mire jó? ők megkapják a feltöltési díjat és a jutalékot, joguk van letiltani is bárkit a szabályzat alapján, de ez a sárdobálás mire kell?!

Babi néni írta...

Ezek ilyen magyar dolgok. :o( Már Mátyás király idejében is azt írta a magyarokról egy olasz utazó, hogy nagyokat eszünk-iszunk egymás társaságában, aztán a másik háta mögött keserűen gyűlölködünk (In: E. Kovács Péter: Hétköznapi élet Mátyás király korában).

A weboldalak mögötti névtelenség pedig kicsit ilyen "másik háta mögött levés".

Remélem, hogy téged nem bántottak meg személy szerint! ♥

Babi néni írta...

Ismered a Tyúkanyót? Ő csak közvetít: http://szkrep.blogspot.com/2010/09/kedves-kezmuves-barataink.html

Ili írta...

Én csak most olvastam néhány hozzászólást. De nem bírtam tovább!
A kis ember itt csendben van. A nagyok nem bírnak magukkal.
Erika! Kaptál tőlem egy díjat. Nagy szeretettel adtam. Nem kell elfogadni, ha most erre nincs időd. De tudd, hogy nagy szeretettel adtam neked!

Erika írta...

De aranyosak vagytok, nem bántott meg senki..:) csak fáj, hogy ilyenek... és még folytatják is... azt hiszem, nem nézem meg többet azt a "fórumot", mert csak felhúz:)
Ili, köszönöm, te mindig olyan szeretettel írsz, érzem ám!:)) egy anyagbeszerzéskor találkozhatnánk a szomszédban igazán, legalább egy tea erejéig! Kérlek!!!
Altair, köszi, eddig csak kacérkodtam vele, de mostmár tutira jelentkezek...
Na most megyek az én kis szopós báránykámhoz, és remélem, szép éjszakája lesz mindenkinek, kicsiknek, nagyoknak egyaránt:)

zazálea írta...

Ez egészen szomorú, ami most ott folyik. :o(

Ili írta...

Erika! Én is nagyon örülnék, ha találkozhatnánk. Egyszer már elszalasztottam, de még egyszer nem szeretném.
Ha legközelebb anyagért mész, írj, hátha össze tudnánk hozni egy személyes talit.!!!!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...