2010. október 17., vasárnap

TeszVesz újra!

Hát újra belevágtam... nem tudom, érdemes-e, de egy próbát megér.
Unokanővérem bezárta a boltját, ahol szuperminőségű, gyönyörű használt gyerekruhákat is árult, és a nyakambaszakadt tőle egy zsák kombidressz. Hát persze, hogy 90%-a kislánynak való és igen apró... így az én óriásbébimnek találtam vagy 5-6 használhatót... és persze, hogy mostanában a környékünkön senkinek nem született kislánya... Egy dobozzal elküldtem ide, unisexet és fiúsat-lányosat is, félretettem egy testvérnőnek messzire, de még mindig vaaaaan... Hát csomagokat állítottam össze belőle Hanna segédletével és 1 Ft-ért feltöltögetem a TeszVeszre, szerintem még így is megéri bárkinek! (csak nekem nem...:)) egy egész délutánt vett el az átnézegetés és hogy mennyi helyet foglal a pici lakásunkban!) Ha tudtok valakit, akinek szüksége van rá, reklámozzátok, kérlek! Tényleg gyönyörűek, én csak csorgattam a nyálam és csúnya pillantásokat küldtem a nyavalygó fiam felé, hogy grrr, miért nem lett egy habos-babos kislányom, akit most belegyömöszölhetnék a szép rucikba... persze ez túlzás, odavagyok ezért a kispasiért!:)
Igaziból szükségem sincs mostanában babaruhára, Anna és Trixi remekül elláttak gyönyörű holmikkal, nagyon-nagyon köszönöm!!!  Amit pedig kinőtt, megy a padlásra, inkább ott foglalja a helyet, minthogy megint úgy járjak, mint tavaly...:)

És ha végeztem a kombidresszekkel, tavasszal jönnek a kispólók, álomszép, igazi lányos, bájos kisruhák, nadrágocskák... hmmm. Úgy látom, a fél életemet fényképezéssel és csomagolással fogom tölteni, varrni mikor fogok?! Átállok az éjszakai életmódra...

Azért azt nem értem, hova lettek a fiúruhák? azt megvették az anyukák? ezek szerint több a fiúbaba, mint a lány? vagy beszerezni is könnyebb lányruhát, mint fiút? mondjuk ezt tapasztalom a nagyoknál is, Jakabnak a legnehezebb vásárolni...

2 megjegyzés:

Babi néni írta...

Valamivel több fiú születik mint lány - tényleg. Viszont gyakrabbak a genetikai és egyéb betegségek náluk, és így felnőttkorra megfordul az arány a lányok javára. :o(

Továbbítottam a linket az öcséméknek, köszi! :o) Nekik lányuk van.

Nils Holgersonné írta...

sajnos nalunk nem kellenek mostanaban babaruhak, pedig felsrofoltam volna picit a csomagok arat.

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...