2010. október 19., kedd

Egy régi tervem...

... vált tegnap végre valósággá! Köszönöm páromnak, aki addig átvállalta a dajkálást, és köszönöm a cenzoraimnak, akik szerint jó lett, érthető és használható!


De el kell mondjam, rendesen megküzdöttem vele, érte. Előszöris meg kellett rajzolnom szépre, pontosra, a nekem egyértelműnek tűnő utasításokat is ráírva. Aztán érthető nyelvezettel leírást írni az elkészítéshez... hát ez megizzasztott! Mert ami nekem, aki félálomban is varrok, egyértelmű és logikus, az nem kézenfekvő egy első maciját varró lelkes amatőrnek... így nagyon oda kellett figyelnem minden apró mozzanatra, de vigyáznom kellett arra is, hogy ne legyen szájbarágós... óóóó, remélem sikerült! És még nem volt vége, szükség volt egy ízléses tálalásra, kezdőoldalra. És bescannelni valahol, mert nekünk olyan nincs, meg nyomtatóm se... és akkor nem jól csinálták, akik pedig ebből élnek, itthon még nekem kellett bogarásznom vele, hogy áttegyem pdf-formátumba, de vízjelet még mindig nem sikerült belevarázsolnom...

No de sebaj, útjáraindítottam és mostmár elérhető! És mivel eddig ajándékba adogattam, most lehet, hogy furának tűnik pénzzé tennem... ám itt van máris egy akcióm, hogy az olvasóim előnyt élvezzenek: aki tudja a titkos jelszót, annak november 15-ig 33% kedvezményt adok! A jelszó pedig... enkipata! Annak, aki él vele, elárulom azt is, mit jelent ez a szó és milyen nyelven...:)
A kedvezményhez nem kell rendszeres olvasónak lenned, csak írj egy e-mailt és már rendelhetsz is!

És ami a leírásból a szabályzat miatt kimaradt (bár nem értem ezt a szabályt...), hogy nemcsak nyomtatva küldöm, postán, hanem pdf-formátumban e-mail-ben is! így természetesen nincs postaköltség és hamarabb is odaér:)

5 megjegyzés:

Anna írta...

ajaj, nem lennék én, ha nem néztem volna utána a neten...
Most már csak arra vayok kiváncsi hogy egyezik-e azzal amit te fosz mondani...
Gratula a szabásmintához!!!

Erika írta...

:)) kíváncsi vagyok, mit találtál róla...:)

Kőrösi Mercédesz írta...

Én teljesen laikus vagyok a varrás témában, de a macikhoz nagyon értek és őt nagyon megszerettem:)

Erika írta...

Merci, ha van kedved megvarrni, szívesen elküldöm! a testvéreimnek 100%-os kedvezmény jár mindig és mindenre!:) ez komoly! és tutira megbirkózol vele, sőt, beleszeretsz a macivarrásba...
És nem csoda, hogy Vidost megszeretted, más is járt így... ha minden igaz, már ölelgetheti:))

Kőrösi Mercédesz írta...

De aranyos vagy! Sosem csináltam még csak hasonlót sem... sajnos:( De egyszer biztosan lesz időm olyasmire, ami most még csak álom:)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...