2013. szeptember 10., kedd

Régiből újat, újra

Már-már beteges a semmitkinemdobunk hozzáállásom. És ezt a körülöttem élők is tudják:)
A szomszéd sufnijából került elő ez a kereken 13 éves szék, N. kapta, mikor iskolás lett. Rakosgatták ide-oda, de hát évek óta nem volt, aki használja, N. rég kinőtte... Itt minden jól jön, én örültem neki, csak a családom akadt ki, hogy megint begyűjtöttem egy kacatot. A nyarat az udvaron töltötte, de ez már meg se kottyant neki annyi év után. Hannával ízekre szedtük, megszabadítottuk koszlott huzatától, letakarítottuk és helyrepofoztam. Ugye, kár lett volna kidobni?:)

                                   




3 megjegyzés:

Medora írta...

Csajos dizájn, nagyon tetszik.

Mara írta...

...ez vár rám is...

Erika írta...

Szuper lesz, meglátod :)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...