2012. december 30., vasárnap

Játék!

Rég játszottunk már, ideje újra versenybe szállni. És érdemes is lesz, mert aki nem nyer, az is kaphat útravalót...:)
 Nem szimpla megjegyzéshagyósra gondoltam, hanem rejtvényes-megoldósra. Egy kérdésre kéne válaszolni, és akik jól válaszolnak, azok közt sorsolunk ki egy meglepicsomagot. Azért meglepi, mert a játékhoz is köze van, de nem árulkodhatok...
A válaszokat ennél a postnál hagyott megjegyzésben kérem, a határidő január 6. éjfél.
Ha más oldalakon is megosztod a játékot, megköszönöm, izgibb is lesz többen játszani, de természetesen ez nem feltétele a részvételnek:)
7-én sorsolunk, és persze közzétesszük a helyes megfejtést.

És a kérdés:
MI LEHET AZ A TÁRGY, AMIBŐL MINDEN HÉTEN MINIMUM 24 DARAB HALMOZÓDIK FEL NEM KIS CSALÁDOM HÁZTARTÁSÁBAN?
Segítség: fogyóeszköz maradványa, mely szemétben is végezhetné, de nálunk aztán nem:)

Remélem, érthető... de az biztos, hogy a fantáziátokat beindította, igaz?:) Na rajta!


30 megjegyzés:

Szera írta...

Wc-papír guriga? :)

Kisvic írta...

Versenybe szállni... ... :)

Ildikó írta...

nekem is a WC papír guriga ugrott, be, de egy hét alatt 24 db? Az rengeteg.

Ildikó

Ildikó írta...

tea filter tasakja? előző hozzászólást légyszíves töröld Erika, nem akarok csalni :-)

Ildikó

egy anya írta...

Elárulok egy titkot. WC papír gurigából napi egy lesz egy nyolc fős háztartásban.
24 db: joghurtos pohár, tejesflakon.
Ismerlek annyira, hogy kizárjam a sörösüveg kupakjait. :))))

Monica írta...

Én is rögtön arra tippeltem, de aztán a joghurt-tejföl is jónak tűnik. Tovább gondolva még az ásványvizes pet palack is nyerő lehet.

Itt jegyzem meg halkan, hogy Kyra imádja azt általad készített mackót!

inga írta...

nekem elsőre a tejesdoboz jutott esembe, de heten gondolom csak nem isztok napi négy litert :) így inkább joghurtra/kefírre tippelek.

Gabka írta...

Nekem elsőre a tejesdoboz kupakja ugrott be, de nálunk abból egy hét alatt 28 lesz, napi négy elfogy, pedig csak öten vagyunk, így hét személyre keveslem... Esetleg babapelusba való papírbetét, vagy annak tasakja, zacsija?

IsaBella írta...

Érdekes játék! Én is WC papír gurigára tippelnék. :D A mi kis családunkban is rengeteg fogy belőle. ^^

Zi írta...

Nálunk is öt gyerek van, úgyhogy belenéztem a szemetesbe: tejesdoboz kupakja, tojáshéj (kettesével) és teafilter tasak.
Wc papír gurigából nálunk heti kettő. Valami extra hosszú, tömöret szoktunk rendelni.
Zsuzsa

Juccantó írta...

Szerintem is Wc papír guriga,de ez egy rétegű lehet...hiába kicsi a lakás és nagy a..na tovább nem folytatom:)))

sucika írta...

Én is a joghurtos, tejfölös dobozra tippelek.

lapappilon írta...

szia
kekszes doboz vagy csokis papír?
azokat is igazán ötletesen újra lehet hasznosítani.....
nekem ez jutott eszembe, 5 gyerek mellett.....

minden jót

Éva

ancsa-3 írta...

Amiből nálunk igaz 6 gyerekkel, tuti megvan a 24 hetente az a tejesflakon és a teafilter tasakja, ezek lennének az én tippjeim.

BÚÉK
Ancsa

Trixi írta...

Az az igazság, hogy ma voltam Erinél. Sokat csacsogtunk, sütöttünk pogácsát, főztünk köleses paradicsomszószos spaghettit, és közben elárulta nekem, miből is fogy nekik ennyi... tehát én nem játszhatom. :-) De azért osztom! :-D

Anikó írta...

Én is szeretnénk játszani, ha lehet:) Az én tippjeim:tejes doboz v. zacskó, joghurtos pohár,teafilter, ásványvizes palack
Üdv,
Anikó

egy anya írta...

Nemrég olvastam, hogy az alufólia remekül helyettesíti a fém súrolót.
Még erre is tennék egy tippet: medvesajtos fóliák. :)

Ildikó írta...

Erika bejegyzéseit olvasva, gondolom nem isznak ásványvizet (mi sem), nem vesznek dobozos joghurot, viszont eszembe juttott még valami.
Először a tésztás zacskókra gondoltam, de az rendkívül sok lenne, esetleg lisztes zacskó?

24 kg liszt, hét emberre hetene, ha otthon készül a kifli, kenyér, sütemény, tészta?

Nos? Tényleg kíváncsi vagyok már nagyon.

Ildikó

Ildikó írta...

almacsutka?

mostmár befejezem

Ildikó

Era - SK írta...

Kefires, joghurtos dobozra tippelnék :) Ráadásul jó kis újrahasznosítható alapanyag :)

Era - SK írta...

Teafilteres tasak lehet még, az a mi kis családunknál is közelít a 24-hez.

Rózsika írta...

papír szalvéta! :) üdv:Rózsika

foltoska írta...

Túrórudi-papír, tejes doboz, kávékapszula, kiflis zacskó - ezek az én tippjeim. :)

Mónika írta...

Nem tudom, de valahol az éterben eltűnt az előző bejegyzésem... :(
Megpróbálom, visszaidézni mit is írtam!
Bevallom, nekem is a gurigák jutottak először az eszembe, de mivel fogalmam sincs mennyit, fogyaszthat egy nagycsalád, saját magamból kellett kiindulnom...
Aztán ott volt a tejes doboz, ami megint csak szép számmal tud összegyűlni egy kisebb háztartásban is.
Viszont a lisztes papírt se tudnám kihagyni a felsorolásból, hacsak nem magad sütsz mindenféle finomságot és Limara nyomdokaiba lépsz...
:)
Mert miután Virágnál olvastam a játék lehetőségét, így jutott elég időm az elmélkedésre, no meg az átgondolásra.
Mert ugye 24! db a minimum darabszám, ami hetente nálatok fogy, viszont ez akár lehet több is...
:)))
Talán, amit még ezidáig senki nem említett, az lehetne akár tojás is, vagy a héja, mint melléktermék...
-vagy a hozzá szorosan kapcsolódó doboza,(tartója) amiből hetek alatt szép számmal összegyűlhetne és újrahsznosíthatóvá válna.

Pont ma olvastam egy cikket a tojáshéjról, amit emberi és állati fogyasztásra egyaránt ajánlanak, no meg a veteményesben sem elhanyagolható!
Viszont, ha a kreatív oldaláról szeretném megközelíteni a játékot, akkor akár ilyen gyönyörűségek is születhetnek belőle:
http://rakom.freeblog.hu/
vagy ami nekem személyes nagy sk kedvencem ilyen is:
http://cosa-sei.blogspot.hu/2012/11/rozsa-fuggesztek.html

Ezek után, most már kíváncsian várom a helyes megfejtést is!
:)))

Ildikó írta...

uzsonnás zacskó / szalvéta?

Komolyan töröm a fejem, mert szerintem (a blogot olvasva)ti inkább házi tejet isztok, nem boltit, a joghurt / túró is otthon készül a péksüteményről nem is szólva.

(Barnabás meg gondolom már szobatiszta, beszéltünk már erről, Zalán is moshatózott, ő (is) másfél évesen szobatiszta volt)

Ildikó


(holnap nem leszek gép közelben nem lesz tipp igérem)

Gykrisztina írta...

Eddig gondolkodtam :) De a tejes doboz jár csak a fejemben, úgy hogy én tejes dobozra szavazók táborát erősítem :)
Kriszti

Regina írta...

Nekem a teafilter tasak jutott eszembe. :)

Bergamott írta...

Az újabb bejegyzésben írod, hogy a látogatottsághoz mérten kevés a hozzászólás.

Én miért nem szóltam hozzá eddig?

1. Itt ez a fránya "Kérjük, bizonyítsd, hogy nem vagy robot", na ez már visszatartó erő :).

2. A másik, hogy töröm én a fejem... De én 2-3 fős háztartást vezet(get)ek csak :).

Na de akkor tippelek. Nekem a WC papír guriga ugrott be. Margarinos tégely? Az meg sok lenne.

Aztán nem is biztos, hogy konyhából indul a dolog.

sandorne0824 írta...

Szia.Nekem elsőre a kenyér ugrot be,de ha a maradvány darabot nézzük,akkor másra kell gondolni.A wc papír,de annyi gurigát hova használsz fel,hogy ne menjen a szemétbe.Lehet ásványvizes palack,amiből nagyon sok mindent lehet készíteni.
Joghurt,dobozos sajt a dobozza,capucsínós,teás tasak.Margarinos doboz tejes üveg,doboz,tasak.
Szappan,de akkor is napi 3-4 nem fogy el,mosószóda tasak.
Egyelőre kifogytam.

Névtelen írta...

Szia4

Ma este mikor kidobtam a citromhéjat, rögtön eszembe jutott ez a blogjáték. Szóval én a citromhéjra tippelek.

Andi

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...