2010. december 7., kedd

Úúúúúúgy szeretek ilyet olvasni!:)



Kedves "kiseri"!

Meg kell, hogy mondjam Miksamedve és köztem, már jó ideje igaz szerelem szövődött... Régen elmentettem már a kedvenceim közé, és akárhányszor visszatértem hozzá, hogy meglessem Ő-legaranyosabb-Miksaságát, még mindig ott csücsült eladatlanul, mintha csak rám várt volna...

Nem bírtam tovább és muszáj volt megírnom a legszimpatikusabb medve alkotójának, hogy sikerült egy igazán különleges és "vendégmarasztaló" mackófiút életrehívnia, aki -szerintem- úgy tökéletes, ahogy van... És nem bírok nélküle élni, viszont lehet, hogy most Karácsony előtt már nem lesz rá pénzem, ezért megkérhetnélek arra, hogy januárig őrizd meg Őt nekem?
Nagyon hálás és gondoskodó Miksa-gazda lennék!:)

Üdvözlettel: XXX 


 

5 megjegyzés:

Trixi írta...

Ez igen! Hálás és hűséges társa lesz Miksa mackó ennek a kedves gazdának :-)

Monica írta...

Fantasztikus!

Jelzem, Rozinak sincs ám rossz dolga!!! Édes álmaikat alusszák, összebújva, kéz a kézben kicsi gazdájával, kicsi ágyban, kicsi takaró alatt...
Köszönjük!

Kőrösi Mercédesz írta...

Érdemes várni...:)

janucbajusz írta...

Megéri:)

Anna írta...

Dejó! Egyik táskádnak is boldog gazdája van... :)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...