2017. szeptember 29., péntek

Vers mindenkinek

... de főleg azoknak, akik szeretik a matekot. Meg a vonalakat. A geometriát.

Roppant érdekes dologgal kerültem kapcsolatba egy táskarendelés kapcsán: a versvizualizációval. Pont előtte beszélgettünk a gyerekekkel a koordináta rendszerről, függvényekről, vektorokról, és hogy egy művész készített így képeket. Hát ezért a versvizualizációért meg egyenesen odavoltunk! Próbáljátok ki, izgi nagyon :)
Az is érdekes, hogy ez a kedves megtendelő a madaras táskámba szeretett bele, aztán más színt szeretett volna, aztán más mintát, és egyszercsak eljutottunk ezekhez a vonalakhoz. Elküldte ezt a könyvet, amiről közben kiderült, hogy az ő alkotása... Leesett az állam és az összes önbizalmam elszállt, hogyan tervezzek ééén egy grafikusnak?! Olyan kedves volt, azt mondta: ő meg táskát nem tud varrni :) Hát persze, mondtam én, hiszen mindent nem tudhatunk, kivéve Chuck Norrist, aki mindent IS tud...
Szóval nem tudta pontosan, mit szeretne, együtt agyaltunk, szóbajöttek még az origami meg tangram madarak is... Szeretem ezt az együttgondolkodós részét a tervezésnek. Sárit is bevontam, mindenképpen, ő az én ügyeletes grafikusom. Végül az ő terve győzött.







Bár ez nem egy bizonyos vers vizualizációja, csak spontán vonalak, már biztos vagyok benne, hogy lesz olyan táska, amire egy konkrét verset vonalazok fel... Addig próbálgatom, melyik tetszik legjobban :)

Nincsenek megjegyzések:

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...