2017. február 16., csütörtök

Éveleji anyagbeszerzés

Általában kordbársonyból varrok, nagyon szeretem a puhaságát, és hogy mégis annyira tartós, strapabíró — igazi táska-alapanyag. Sokféle színben beszerezhető, ám sajnos folyton változik a piac, nem mindig sikerül újra ugyanazt a színt megtalálnom. Például ezt a kellemes mustársárgát is elfogyasztottam, és nem találok belőle sehol.


Egy kedves ismerős múltkor megkérdezte, miért nem varrok világosabb színekből is? És tényleg, miért nem?
Elmentem hát az egyik kedvenc méterárusomhoz, ahol óriási a választék, mindig csupa izgalmas újdonságot találok náluk, és mindig nagyon kedvesek. Elmerültem a böngészésben, olyan ez a hely nekem, mint egy édesszájúnak a cukrászda... De legalább ez nem hízlal ☺️
Rengeteg maradék is van, kedvező áron csábítják az ember lányát, vigye haza mindet...




Nehéz volt a döntés, annyi szép új textiljük van megint. Drága férjem mindig biztat, hogy nyugodtan vegyek meg bármennyit, hiszen úgyis elhasználom, de józan eszemnél kell maradnom, úgysincs helyem hova tenni annyi anyagot... Csak azokat hoztam el, amiben látom a kész táskát, párnát.

Így a jótanács hatására és a közeledő tavaszra-nyárra beszereztem pár élénkebb színt, igazán világosat is. Ugyan nem kordbársony egyik sem, ám nagyon jó vastag, mégis puha kevertszálas lakástextilek, jó ezekkel is dolgozni és tartósnak bizonyulnak. Hamarosan mutatom, mik készülnek belőlük 😉

Nincsenek megjegyzések:

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...