2013. július 25., csütörtök

Nyári élmények ~ másképp :)

A múlt hétvégénk csodás volt, dús és velős... Sajnos nem sok kép készült, pedig szerettem volna megmutatni a gyerekeket, Sári édes sárga szerelését az új táskájával, Hanna átalakított ruháját az ötperces boleróval, és egyáltalán, hogy milyen kis édesek voltak mind:)
A nagy élmények közepette szétszedett fürdőszoba várt minket itthon minden este, de ez se vette el az örömünket: átgázolva a nappaliban tornyosuló nem odaillő cuccokon, vígan készülődtünk a következő napra... Már vasárnap este nekiesett Jánosom a csempézésnek, kedden én folytattam, mára pedig elkészült! Na még nem teljesen.... Hátravan a fúgázás és a padló, de az már olyan apró rész, és olyan közelinek látjuk a célt, hogy az sem riaszt minket, hogy most megint napokig lavórban fürödhetünk!:) Jó érzés, hogy saját kézzel hozhatunk létre valamit ~ ismerős ez valahonnan:))
És még a befőzésről nem is beszéltem... Meg egy új játékszeremről, amit hamarosan mutathatok talán... Addig gyönyörködjetek az általam felrakott csálé csempesorokban, de szerencsére csak én látom, hol a hiba:))

Tisztára, mintha szappant kutyulnék:)
Na milyen az első önálló munkám?! Az alját nem merem megmutatni...:)

1 megjegyzés:

Trixi írta...

Nagyon ügyesek vagytok! Bár az egyedi díszítések eddig is nagyon tetszettek a fürdőszobátokban... nem fogjátok sajnálni? Vagy átmentitek?

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...