2013. június 21., péntek

Amikor a hülyeség találkozik a hőgutával

Nem rossz az alapötlet, sőt, nagyon szimpatikusak ezek a mini ketyerék. De a hőség biztosan az agyamra ment, mert a legrövidebb cippzárhoz nyúltam... Gondoltam, legalább lesz mire elhasználnom, van egy rakattal belőle és csak itt állnak.
Hát kicsit elszámítottam magam. A tartóka kisebb lett, mint gondoltam. Roppant praktikus lehet pl. bogárka tárolására... Ööö... más nem jut eszünkbe a lányokkal. De a bogaraknak igazi kényelmet nyújthat...
A vágólapon látszik a mérete, a külseje kb. 3 cm átmérőjű...




6 megjegyzés:

Babi néni írta...

Kihullott tejfogacskák vagy hajfürtök éppen megfelelő méret. :)

szi írta...

Ajándékdobozka 1 db gyűrűnek? :-)

Névtelen írta...

Én is kislányok tejfogának tartójára gondoltam!
Fruzsi

Bergamott írta...

Nekem is gyűrűtartó jutott eszembe! :)

Erika írta...

:)
A legviccesebb, hogy most itt ül mellettem Sári, azt kérdezi: "de mit csináljunk ezzel?!" Es most nem pici valamit, hanem egy kilométeres kormocskezett sálat mutogat...... :D

RanaMama írta...

nem baj, ari lett. :) Gyűrű vagy füli, nekem is az jutott eszembe, de tejfogacskának is tényleg jó! Őszintén szólva én már az eredetit nézegetve is azon gondolkodtam, hogy jó-jó, de mire jó? (aprópénztartó, na jó) :) Tetszik a blogod, édesek vagytok!
RanaMama
http://ranamamadesign.blogspot.hu/

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...