2011. október 12., szerda

Nadrághosszabbítás

A hirtelenjött hidegben azt se tudtam, mi a szöszt adjak a gyerekekre... A meleg szeptemberi napokon nem volt baj, ha a nadrág szára rövidebb a kelleténél, ám a csípős szélben már nem küldhettem oviba a gyereket ugyanabban a nadrágban. Vagy mégis?

Eszembejutott, hogy Anyukám még valamikor régesrég... még a múltszázadban... (ezt nem hagyhattam ki, olyan vicces, hogy ez annyira rég volt!) Szóval Anyukám kötött passzéval hosszabbította meg öcsém nadrágjait, így nemcsak hosszabb lett, de extrameleggel kényeztetett. Akkor cikinek mtartottam, de ma már anyaszemmel nézem a dolgokat, a divatot is:) Gyorsan nekiálltam hát én is kötögetni, egy film alatt elkészülhet (bevallom, nálam nem... réééém lassú vagyok), és aztán mehet is a nadrág az oviba!:)


A patentmintával kötött passzét (én körben kötöttem, 1 sima-1 fordítottal) a nadrág felhajtásának vonala mentén varrtam fel, belülről. Közben a passzét nyújtottam, így kicsit összehúzza a nadrágszárat, de legalább nem lötyög a vékony kis bokán a jó meleg pótlás...

Ha így meg hosszú, akkor felhajtva is hordható, szerintem így is nagyon csini:)
És el kell mondjam, mindenkinek tetszett a családban, nem fújolt az új tulajdonos sem, hanem büszkén hordja... ennyit a cikiről, le lettem szavazva:)

4 megjegyzés:

Nils Holgersonné írta...

nem tudom elképzelni hordva hogy néz ki, de visszahajtva így is tetszik. Nagyon ügyes vagy, gyűjtögetem az ötleteket a gyerekes-időkre :)

böpörö írta...

szerintem felhajtva még csinibb:)
lehet, hogy alapból is hosszabbat kötve és azt felhajtva még én is kipróbálnám... :)

Amaranta írta...

Nekem is nagyon tetszik a felhajtós változat!

Monika írta...

Mivel annakidején,a múlt században.:), hirtelen nőttem meg, közben vékony voltam, nekem is meghosszabbította anyukám a nadrágjaimat.Akkor ilyet senki nem hordott, így rettentően szégyelltem,de ez volt.
Olyan jó,hogy most lazább már a divat!Nagyon csinos lett!!!!!Nekem is a felhajtós nagyon bejön!!!!!Ügyes vagy!!!!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...