2011. szeptember 15., csütörtök

Hűbelebalázs

Szóval az első szappanom már el is rontottam. Két receptet összemásoltam és így más arányokkal dolgoztam. Mert annyira sürgetett a vágy, hogy kipróbáljam!:) Így jár, aki türelmetlen.
De nem olyan fából faragtak, hogy csak úgy feladjam: néhány levélváltás után már reszeltem és rotyogtattam az elrontott szappanokat, és ma íme, ilyen szépen napoznak kint a friss levegőn:

Ez a parfümös, nagyon fini illata lett!

A levendulás már nem ilyen kecsegtető... kicsit puhányabb, zselésebb lett, és az eredeti szappandarabok sem mind olvadtak fel benne. Talán mosni azért még jó lesz:)


És a családanyák figyelmébe: 1 db szappan költsége kb. 70 ft lett, így már nem szakad meg a szívem, ha a gyerekek elpacsálják kézmosáskor, ellenben nem szárítja ki a kezüket a sok felesleges kőolajszármazék... Nem mindegy!!!

7 megjegyzés:

Juccantó írta...

Nagyon-nagyon ügyes vagy!!!!

Lente Julcsi írta...

Ügyes vagy:)és milyen csinos szappanok lettek!

Kőrösi Mercédesz írta...

Eri, de jó h nem adod fel csak úgy! Most tanultam tőled! És szinte érzem a szappanok illatát! MIlyen illat a parfümillat????

Kismaccs írta...

Bele fogsz jönni! :))

Erika írta...

Köszönöm, remélem, pár hét múlva is lesz mit dícsérni... addigra kiderül, milyenek lettek.

Névtelen írta...

6 kg. zsiradek(olvadt, nem darabos), 1 kg. zsirosszoda, 2 liter viz, 1,2(fel kg)liszt. Ezt egy muanyag lavorba oszekeverni mig csomomentes, es mikor megkotott kiboritani a cementre, ahol darabokra vagjuk, es ugy hagyuk szaradni.Biztos lehet illatositot is tenni bele. ez a szappan hidegen, fozes nelkul keszul. -Hajnal- Lehetoleg gyerekektol tavol kesziteni.

Bartos Erika írta...

Erika! Engem nagyon érdekelne a technika és miket kell beszereznem, honnan lehet, mik a költségek. Az egész folyamat... megpróbálnám az idei karácsonyi vásárunkra, mert szappant még nem árultunk. Ha az időd engedi írnál nekem e-mailt: bartoserika66@gmail.com
Köszönöm!
Bárki írhat, aki erre jár és szappanfőzésbe segíteni tudna ötlettel, tippel. Erika

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...