2011. június 1., szerda

Árudömping mindenhol

A vásárra lelkesen készültem, varrogattam, mindenféle szép és hasznos holmit. No ezek most visszajöttek velem és szépen felsorakoznak a Meska-polcomon, várva, hátha így elkelnek...



Érdekes, hogy vasárnap óta 3 dolgom is vevőre talált:) Ma egy telefonhívás simogatta meg a lelkemet: D. elmondta, hogy a Meskán többszáz táskát nézett végig és az én kis neszesszeremen akadt meg a szeme, teljesen odavolt érte! Engem még a hideg is kirázott, annyira jólesett! Amikor varrok, mindig arra gondolok, hogy valahol van valaki, akinek az lesz a kedvence, amit én alkotok... valaki ugyanúgy fogja szeretni, mint én... és tessék! tényleg van ilyen... csak ki kell várni.

Sok helyen olvasom, mennyire pang most a kézművespiac, csökken az eladások száma, sokan aggódnak, mi lesz... Tudjuk, hogy egyre nehezebb az élet mindenkinek, egyre kevésbé fognak az emberek csecsebecsékre költeni, amikor kenyérre is alig jut.

Az jutott eszembe, ahogyan Jézus tanított minket imádkozni:
"Add meg nekünk ma a mai napra való kenyerünket" (Máté 5:11)

Van-e olyan erős hited, hogy tényleg csak a mai napra valót kérd? Bízol-e abban, hogy az életedhez szükséges dolgokról mindig gondoskodni fog Jehova Isten?

Én tapasztalatból mondom, hogy sose szenved hiányt az, aki Őrá támaszkodik. Mindig akkor van eladásom, amikor szükségünk van egy kis pénzre:) Tudom, hogy sose fogok meggazdagodni a varrásból, sose leszek híres vagy befutott, de mindig lesz pár ember, akinek az én macim lesz a szívecsücske, és mindig lesz kenyér az asztalunkon!:)

10 megjegyzés:

patonaifabian írta...

Szép gondolat, jó gondolat és bizony ez valahogy nálam is így van. Mindig akkor jön, amikor szükség van rá:)

Ledorka írta...

Tényleg így van, igazolom. :)

Monika írta...

Erre én is tanú vagyok.És hálás....♥

Piroska írta...

Csatlakozom az előző hozzászólókhoz.Nálunk is mindig annyi jön össze, amire éppennagyon szükséges!örülök, hogy megkapom!

Ibcsy írta...

Ez egy nagyon szép bejegyzés:-) És nagyon igaz!

Ili írta...

Nagyon jó, hogy sokunk gondolatát fogalmaztad meg!!
60 éves leszek, de én is mindig így vagyok. De soha nem is kívántam, csak éppen annyit, ami kell.
Vannak tárgyak, amire egy asszony vágyakozik. Azt is sikerül beszerezni előbb utóbb, csak nagyon koncentrálni kell rá!

Szera írta...

Drága testvérem!

Így bizony... :)♥

Strugamano írta...

Ezt mostanában nap mint nap tapasztalom! A kordmacid pedig az én szívem csücske :))

Erika írta...

Örülök, hogy sokan érezzük ezt így!:)

Kőrösi Mercédesz írta...

Drága Eri,

örülök! Köszönöm h leírtad! Én is végiggondolom minden nap végén, miért lehet hálás...
Szép napokat nektek!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...