2016. június 2., csütörtök

Portéka

Sokáig nem varrtam, nem volt jó a gépem. Nagyon frusztrált, bizseregtek az ujjaim, csinálni akartak valamit, az agyam is zsongott, rengeteg ötlet kavargott a fejemben. De gép nélkül csak tervek maradtak.
Aztán a másik gépemet sikerült helyrepofoznom, rájöttem, miért hurkol alul, nem mindig, csak amikor éppen olyanja van: egy millimétert arrébb tolódott az egész orsótok... Beállítottam és onnantól szabtam-varrtam éjjel-nappal, mert a vásárok vészesen közeledtek, és pár darab áruval mégse mutatkozhatok.
Jólesett varrni... látványosan fogytak az anyagok, nőtt a kész szépségek kupaca... Igazi nyári, nőcis holmik születtek, színesek, csipkések, látványosabbak és szerényebbek is. Felhasználtam hozzá mindent, ami a kezem ügyébe akadt, hogy még egyedibb és megismételhetetlenebb legyen minden darab :)
Íme egy kis ízelítő:





Még tart a vásári időszak,  így az árukészlet is folyamatosan változik. Érdemes hát a facebook-oldalamat látogatni, ott sűrűbben vagyok jelen :)
Kukkants bele az albumokba is, nézelődj és válogass a frissülő egyedi táskák és neszesszerek közt!
Szeretettel várlak!

1 megjegyzés:

Monika írta...

Ma találtam meg újra azt a szépségesen egyszerű kis fehér blúzt,amire 44-es szám van írva,pedig kisebb, nekem már akkor is kicsi volt-szóval,amit tőled vettem néhány éve. de most majd jó lesz valamelyik lánynépnek a családban.:)Nagyon örülök ennek!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...