2011. március 25., péntek

Nem szoktam...

... ennyire hangot adni a véleményemnek, nem szeretek rossz hírekkel foglalkozni, de mától elkezdem. Mélységesen felháborít és kiakaszt, ami a világban folyik... Ma olvastam Geréb Ágnes ítéletét... Hol élünk?! Miért nem veszik észre az emberek, hogy ez a világ nem működik? nincs demokrácia, nincs jogállam, nincs szabadság, egyenlőség, testvériség... Isten nélkül nincs élet...




"Ezt mondja Jehova: „Átkozott az az életerős férfi, aki földi emberben bízik, és hús-vér lényt tesz karjává, és akinek szíve elfordul Jehovától. Olyan lesz, mint a magányos fa a kietlen síkságon. Nem látja meg, amikor eljön a jó, hanem kiszáradt helyeken tanyázik a pusztában, sós és lakatlan vidéken.
Áldott az az életerős férfi, aki Jehovában bízik, és akinek Jehova lett a bizodalma. Olyan lesz ő, mint a víz mellé ültetett fa, amely egészen a folyó mellé bocsátja gyökereit. Nem látja meg, amikor eljön a hőség, dúsan fog zöldellni lombja. Száraz esztendőben sem fogja el az aggodalom, és nem szűnik meg gyümölcsöt teremni."(Jeremiás 17:5-8)

7 megjegyzés:

Monika írta...

Nem tudsz valamiről,hogy összefoghatnánk,mi anyák,szülő nők,hiszen ez borzalmas!A saját szüléseimből tudom,hányszor vétett az orvos és "csak" istennek köszönhetem,hogy túléltem.És bizony,véd .és dacszövetség van az orvosok között. semmi,de semmi felelősségrevonás nem történt az én esetemben-sem.:(
Méltánytalan,amit Geréb Ágnessel tesznek.Iszonyat!!!!!

Ledorka írta...

Jaj, én is úgy megdöbbentem, kiakadtam. :((( Van véleményem, hosszan sorolhatnám, miért felháborító az egész...

Inkább hozok egy jó szót neked: tündéri a nyuszikád! :)
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Szera írta...

Drága barátnőm! :)
A véleményemet már elzümmögtem...
Most ajándékot kapsz:
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Tündérlátta írta...

egyetértek! engem is mélységes felháborít! Dühöt és haragot érzek

Rita írta...

Nem szeretnék vitatkozni, inkább a halott és sérült babák szüleire gondolok, kivánok nekik sok erőt, hogy elfogadják az elfogadhatatlant és megnyugvást találjanak!

Viktória írta...

Kedves Rita, szívemből szóltál.

Erika írta...

Mammka, nem akarok én harcolni... icipicik vagyunk mi ilyenhez, tudod...

Rita, Viki, a szívem hasad nekem is a babákért, családjukért, el se tudom képzelni, mit élhetnek át...
Ám azt teljesen érthetetlennek tartom, amit manapság művelnek a bírák és törvényhozók. Miért ítélik el az egyiket így, a másikat amúgy...? Miért van a törvény, ha mindenki máshogy értelmezheti? ha mindenkire másképp vonatkozik?

Sajnos a mi életünkben is hasonló események sora zajlik hónapok óta, ezért is éreztem ennyire felháborítónak, amit ezekkel a bábákkal művelnek... nincs igazság sehol.

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...