2015. november 14., szombat

Új a táskám :)

Nem kevés táskát varrok, kívánságra, ajándékba, barátoknak, családtagnak, vásárba, ide-oda..... Néha magamnak is sikerül. Aztán jön valaki és elkunyerálja. Múltkor ajándékba kaptam egy szépséges táskát, egy barátnőm varrta, pont jó volt a mérete, a zsebei, a vállpántja, nagyon szerettem. Egy nap anyukám meglátta és kijelentette, hogy ez olyan "nagyeris" és pont az ő színei és különbenis én úgyis varrok magamnak... Kaptam cserébe egy másikat, hogy hazajussak, nem volt rossz, de aaaakkora naaaagy... Folyton kerestem benne a dolgaimat, és néha kísértést éreztem arra is, hogy telepakoljam, akkor meg majd' leszakadt a vállam. A gyerekek is mérgesek voltak, ha megkértem őket, hozzák már ide belőle a csörgő telefonom: minden zugát át kellett kutatni, mélységes sarkait kiforgatni, hogy megtalálják :)
Szóval szükségem volt egy új táskára, na.
De ötletem nem volt, milyet szeretnék... A méret meg a belseje oké, az igények megvoltak, de hogy nézzen ki? Milyen színű legyen? A kabátom enciánkék, kacérkodtam egy piros táskával, de az meg már annyira színes... Inkább valami olyan kellett, ami ellenpontozza, valami szolíd, de mégis látványos... (Borzasztó, más is ennyit szenved ezzel?!)
Végül megfogtam ezt a bézs kordot, a szín szuper, na de mi legyen rajta? Valami kiseris madárkás minta, vagy rózsák? Vagy variáljam más anyagokkal?
És a kezembe akadtak ezek a kis bőrvirágok, mindenféle színben, és már láttam is magam előtt a kész táskát...
Ugye, hogy pont jó lett? Nekem biztos :)






Nincsenek megjegyzések:

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...