2012. szeptember 10., hétfő

Élménybeszámoló

Talán annak köszönhető, hogy semmire nem számítottam és semmit nem vártam ettől a hétvégétől. Vagy csak a napsütésnek. De az is lehet, hogy jó helyünk volt. A tény, hogy csupa jó élményeket gyűjthettünk be:)






Együtt árusítottunk a Kőrösi Műhely Egyesületből Dér András mesterrel, aki népi játékokat és hangszereket készít, fa- és csonteszközöket, fűszertartókat és mindenféle ékszereket. Régi olvasóim még emlékezhetnek rá...



Nagyjából mindent kivittem, ami fellelhető volt itthon, gondoltam, legalább levegőzünk egyet. Ám csodák csodájára sok holmim gazdára lelt:)
Egy macim édes kis törékeny fiúcskát fog oviba kísérni reggelente, neszesszerek rejtenek majd apróságokat, ékszerek ékesítenek és szappanok mosdatnak... És sok kedves megjegyzést, mosolyt kaptam, nagyon kellett ez már a pangó meskapiac mellé:) Megrendelések, telefonszámok is lapulnak a tarsolyomban, és remélem, hamarosan érkeznek a visszajelzések is a postafiókomba.
Jakab bagolyserege is sok dícséretet zsebelt be, de ez érthető, mi is beleszerettünk mindbe:


 Én, aki nem vagyok egy vásározós típus, jobban szeretek otthon ülni, egészen megszerettem ezt a módit:) Lehet, hogy lesz folytatás?

3 megjegyzés:

Székely-Árkosy-Nóra írta...

Drukkoltam ám!
Örülök a sikerednek. És ha jól érezted magad, menj csak máskor is.

Erika írta...

:) Köszi, éreztem is:))

Juccantó írta...

:)))!!!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...