2011. január 29., szombat

Csinos kulacsok

... a lányaimnak. Már rég terveztem, hogy felöltöztetem az útravaló itókákat, folyton vita megy arról, melyik üveg éppen kié... A lányok letudva, fiúk majd varrottat kapnak, vagy talán megpróbálkozom csíkossal, az nem annyira lányos, nem? a horgolás valahogy mindig nőiesnek tűnik... nektek nem?

Sára kedvence a sárga, Hannáé a zöld... a középső lehet akár a tiéd is:)

Barátnőm pedig rámparancsolt (bizony, ilyen őrmester ő...), hogy tegyek a Meskára is, hát este összerittyentettem még egyet. Lesz még folytatás, varrógép híján amúgyse nagyon tudok mást alkotni... pedig már kaptam egy kedves felajánlást, de elmenni egyszerűen nem tudok érte... az ujjaim pedig folyton bizseregnek:)

3 megjegyzés:

Anna írta...

Húha, dejó!!! Nahát, beszólok ha legközelebb arra járok. Majd jelentkezem a középsőért! Puszi.

Csillu(luli) írta...

Kedves Kiseri!

Nagyon szépek ezek az üveg kabátkák!A gyerekek biztos örömmel viszik suliba!Látod, mire nem jó ha nincs varrógép?:))

Szép napokat!

Csipkerózsika írta...

Varrógép ügyében szólva, mivel magam is tudom, hogy micsoda elvonási tüneteket tud okozni , ha nincs..:)
Ha már akad egy ilyen kedves ember aki felajánlaná varrógépet.. postán sima csomagként szerintem felvennék, úgy csak 990ft...:) És nagyon szépeket horgoltál..:)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...