2011. január 12., szerda

Csak hogy lássátok, élünk:)

Reklamáló telefont kaptunk, miszerint nem tudják, mi van velünk, mert nem írok mostanság...:)
Nos: nagyjából minden rendben,
a betegségek az utóbbi időben elkerülnek minket,
sokat tanulunk a fenyegető félév miatt,
az ovisokkal itthon tanulunk (ez egy másik bejegyzést kíván),
kézzel varrogatok (de nem sokáig),
apának volt egy lumbágója,
én folyton álmos vagyok,
Barnabás szorgalmasan szopizik, de enni nem akar,
aggódunk a belvíz miatt,
fáj látnunk a rohamosan romló állapotokat a világban, ugyanakkor örömmel tölt el a tudat, hogy nemsokára vége,
szeretjük a csokit és a fini teákat,
hétvégén találkoztunk pár barátunkkal,
ma kaptunk egy csudajó csomagot Fércjutkától,
holnap bábszínházba megyünk,
sikerült egy dalt meg-gitárosítanunk apával, amit a hétvégi esküvőn szeretnénk eljátszani,
és sok puszit küldünk mindenkinek!:)
Órákig tudnék még mesélni... de mennem kell!!!

Barnabás ébredezik Hanna ágyában (kakukkfióka)

Vonatozunk...

...

Barnabás nem értékelte a jelmezes játékunkat...

Apa bálványokat zúz

Sári gyurmadara:)

A babosfoglalkozós-napunkon Barnabás is kapott babszemeket

14 megjegyzés:

Annamária írta...

Jajj, de jó! Úgy örülök, hogy minden rendben! Mindennap benéztem! Ja, a bugyorbaba honlapon vannak új pelenkák, szőrös, bambuszosak!

Piroska írta...

Mostmár nyugodt vagyok! Mindennap benéztem hozzád, de mindig elszomorodtam, mert nem volt semmi hír sem rólatok.
De a többiek sem nagyon írogatnak.
A mi falunk is belvizes, de mi kint lakunk a tanyán.Ez a hely 6 km-re van a falutól s 4 m-rel magasabban.A szomszéd falu egyik tanyáján nőttem fel,s ma hallottam ottaniaktól, hogy a melléképület már összedőlt, de a főépület is körbe van vízzel.Nagyon szomorú lettem.
Pirimami

inecsg írta...

Pirimami:Jajj, innen kell olvasnom. :-) Szomorú nagyon.

Eri! édesek a gyerekek!

Szera írta...

Olyan jókat vidultam, tündérek vagytok! :)

Bartos Erika írta...

De jó ez a villámhír! Nagyon jók a képek! A gyurmadár, apa rohama a bálványok ellen... remek! Örülök, hogy híreket hallottam a kis családról! Erika

Erika írta...

Pirimami, ez borzasztó... rohamosan pusztul minden... de tudjuk, hova tart, és ez erőt ad:)

Annamária, ne csábíts...:)) most nem lehet:)

Majmóca írta...

"rohamosan pusztul minden... de tudjuk, hova tart, és ez erőt ad"

Megvilágosítanád ezt előttem egy(két) mondatban, hogy érted?
KÖszönöm. :o)

Erika írta...

Majmóca!:) Egy-két mondatban: Jézus a Máté 24. részben és a Lukács 21. részben jeleket adott meg, hogy tudjuk, mi lesz a jele az eljövetelének, többek között természeti katasztrófák jellemzik majd ezeket az időket. De ezt is mondta: "Mikor pedig ezek kezdenek megtörténni, egyenesedjetek föl és emeljétek föl fejeteket, mert közeledik a megszabadításotok"(Lukács 21:28) De ez elég kevés így neked, nem?:) ha írsz egy emilt, szívesen válaszolok még!:))

Majmóca írta...

Nem, nem kevés, de ennek ellenére az e-mail is szivesen elolvasom. :o)

És köszönöm!

buboreek@gmail.com

Ria írta...

És még a mi emberöltőnkben várható az Eljövetel szerinted? (Nehogy kötözködésnek érezd a kérdésem, mert tényleg nem azért kérdezem!)
Ria

Pejho írta...

Vígasztaló, hogy a Biblia segít, hogy egyértelműen betudjuk azonosítani ezt az időszakot. Akik reálisan nézik a jelenlegi allapotokat, azokban szemernyi kétség sem lehet, hogy ebben az időszakban élünk.

janucbajusz írta...

:-)D

Erika írta...

Ria, egyáltalán nem kötözködős a kérdésed:)) inkább örülök neki!
A bibliai jelek szerint igen, a mi életünkben. Ha írsz egy e-mailt, szívesen válaszolok bővebben!
radics.erika76@gmail.com

Anita írta...

Nagyon édes a kicsi fiatok!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...