2010. június 17., csütörtök

VAKÁCIÓ-AKCIÓ!!!

Végre elkezdődött a nyári szünet! Nagyon vártam, hogy a család együtt lehessen, ne kelljen a gyerekeket korán ébreszteni, ne kelljen a leckéért könyörögni, verset kikérdezni, tornacuccot cipelni...
Ennek örömére nyári vásárt tartok Meska-boltocskámban:






Július 15-ig minden termékemre 15% kedvezményt
adok!


Játékkal is egybekötöm az akciómat:
azok között, akik meghirdetik az akciót valamely
internetes felületen (blog, közösségi oldal, honlap),
5000 ft-os vásárlási utalványt sorsolok ki,
melyet nálam válthat be!
Ha meghirdeted, hagyj itt egy kommentet, kérlek,
hogy bekerülj a kalapba!

6 megjegyzés:

N.Zsuzsi írta...

Én meghirdettem:
http://forum.tyukanyo.hu/index.php/topic,19.msg1698.html#msg1698

Colette írta...

Kedvesem, meghírdettem, mert szívesen tettem:-) Kérlek ne tedd a nevem a kalapba, mert ugyan ajándékot kapni jó, de... biztosan megérted:-)

Kreatív Cucu írta...

Meghirdettem a játékot a blogomon :)

Meli írta...

Én is meghirdettem. Köszönöm a lehetőséget.
:-)

Erika írta...

Köszönöm a hírverést! Kedvesek vagytok! s képzeld, Colette, az első vásárlóm tőled talált a boltba...:) Köszönöm!

Anna írta...

Eri, meghírdettem a tegnap az akciódat, csak elfelejtettem beszólni ide neked... Csatlakozom Coletthez, a kalapodba nem akarok belekerülni, a szíved körül jobb helyen vagyok... Amit a legjobban szeretek a boltodból azt már úgyis megvettem!!!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...